حجت‌الاسلام علویان در گفت‌وگو با دفاع پرس تأکید کرد؛

جلوگیری از انحرافات فکری در مجالس روضه‌خوانی/ آموزش روش‌های موثر تبلیغی به طلاب جوان

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: اگر بخواهیم مجالس خانگی خود را از انحرافات فکری و عقیدتی حفظ کنیم، باید نسبت به مدیریت مجالس و آموزش مبلغان دینی تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۰۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 09September 2018

جلوگیری از انحرافات فکری در مجالس روضه خوانی/ آموزش روشهای موثر تبلیغی به طلاب جوانحجت الاسلام علویان مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با تاکید بر اهمیت بصیرت‌افزایی و زدودن غبار انحراف از مجالس عاشورای حسینی اظهار داشت: مجموعه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به منظور توانمندسازی طلاب و مبلغان بسیجی همایش‌هایی را در طول سال برگزار کرده است.

وی افزود: این همایش‌ها با محوریت مخاطب‌شناسی، روان‌شناسی و تربیت خانواده، جلوگیری از انحرافات فکری و اعتقادی، دشمن‌شناسی و روش‌های تبلیغ موثر در مجالس خانگی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: ما از طلاب بسیجی آموزش‌دیده، در اردوهای جهادی، اردوهای راهیان نور و برنامه‌های مختلف فرهنگی استفاده می‌کنیم.

حجت الاسلام علویان با بیان اینکه مجالس روضه خانگی باید بر اساس مبانی دینی و اصول اعتقادی شیعی برگزار شوند، عنوان کرد: اگر ما تدبیری برای مجالس خانگی نداشته باشیم و مبلغان خود را برای این عرصه آماده نکنیم، مسلما دشمن با نفوذ در این مجالس انحرافات فکری و عقیدتی را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها