تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خراسان شمالی

در همایش سراسری نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس خراسان شمالی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور استاندار خراسان شمالی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرمانده انتظامی استان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۰۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ - 10September 2018

در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس خراسان شمالی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان تجلیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، همایش سراسری نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با حضور «محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی، سرهنگ «احیاءمحمدامیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی و سرهنگ «محمود رضایی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در خراسان شمالی و جمع کثیری از پیشکسوتان خراسان شمالی در دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش سرهنگ «محمود رضایی» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح در خراسان شمالی، پیشکسوتان دفاع مقدس را کسانی خواند که انقلاب را آفریدند و جنگ را با موفقیت به اتمام رساندند و گفت: در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی با توپ و تانک به کشور ما حمله می کرد و الان از طریق اقتصاد به کشور ما حمله می کند.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی موجود تنها مربوط به تحریم نیست بلکه عدم مدیریت برخی نهادهای دولتی و نبود قانون، نظارت و کنترل در جامعه در این موضوع تاثیرگذار است.

سپس «محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) گفت: هر عمل و خدمتی در نزد ذات اقدس الهی به اندازه جهاد در راه خدا فضیلت ندارد و آن چیزی که باعث عزت و شرف یک کشور می شود جهاد در راه خدا است.

در پایان از پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان شمالی در دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها