معاون پرستاری وزارت بهداشت:

حضور پرستاران در دفاع مقدس افتخاری برای این جامعه است

«مریم حضرتی» گفت: از افتخارات جامعه پرستاری همین بس که پرستاران دوران دفاع مقدس، داوطلبانه در جنگ حق علیه کفر و باطل حضور فعال و چشمگیری داشتند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.
کد خبر: ۳۰۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 12September 2018

همه ملت قدردان مجاهدت شهدا وایثارگران هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده شهید «فریدون احمدی» پرستار شهید مدافع حرم در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت خون شهدا در تثبیت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از افتخارات جامعه پرستاری همین بس که پرستاران دوران دفاع مقدس، داوطلبانه در جنگ حق علیه کفر و باطل حضور فعال و چشمگیری داشتند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.

وی افزود: جامعه پرستاری کشور در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، شهدای عزیز و گران‌قدری همچون «حمیدرضا اسدالهی»، «محمدحسن قاسمی»، «فریدون احمدی» و «حمید قناد‌پور» را تقدیم به اسلام کرده است.

حضرتی خاطرنشان کرد: این شهدا از جمله «فریدون احمدی»، تنها متعلق به خانواده‌های خود نیستند، بلکه به کل مسلمانان و جهان اسلام تعلق دارند.

وی با اشاره به ایثارگری و ازجان‌گذشتگی ملت سرافراز ایران در شرایط حساس کنونی دنیای اسلام، اظهار داشت: دشمنان اسلام و به‌ویژه دشمنان ایران اسلامی، از این مسئله غافل هستند که ملت ایران، غیورتر و شجاع‌تر از آن چیزی است که می‌پنداشتند و نتیجه آن را در عراق و سوریه دیدند.

در پایان این دیدار «مریم حضرتی»، خانواده شهید «فریدون احمدی» را مورد تفقد قرار داد و با آن‌ها در فضایی گرم و صمیمی گفت‌و‌گو کرد.

همچنین در ادامه این دیدار، «پورمیرزا» مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: شهید احمدی بسیار وظیفه‌شناس بود و راه او برای تمامی پرستاران سرمشق و الگویی مثال‌زدنی است که همواره از آن یاد می‌شود.
خاطر نشان می‌شود، شهید «فریدون احمدی» چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه است که در ۲۹ آذرماه سال ۹۴ اسیر شد و پس از ۱۴ ماه اسارت در ۱۵ بهمن‌ماه سال ۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها