فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

ارتش در صنایع نظامی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: به برکت دفاع مقدس ارتش ایران یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه و جهان است و به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد.
کد خبر: ۳۱۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 22September 2018

ارتش، در صنایع نظامی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه داردبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «امیر نادر علیدوست» در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه استکبارستیزی، بیداری اسلامی، معنویت محوری و دشمن ستیزی از برکات دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: با وجود روحیه معنوی رزمندگان، ایمان و اعتقاد مردم و رزمندگان، معنویت در هشت سال دفاع مقدس در کشور متبلور شده بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است و به هیچ حزب، گروه و قشر خاصی تعلق ندارد، افزود: از تجارب و درس‌های دفاع مقدس بایستی برای عبور از موانع و مشکلات جامعه استفاده کرد و در حقیقت دفاع مقدس برگ زرین و بی‌نظیری از تاریخ کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: امنیت کنونی کشور به برکت دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان حاصل شده است و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از آموزه‌های عاشورا در مقابل دشمن و ظلم ایستادند و مردانه از مملکت دفاع کردند.

امیر علیدوست بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس، مردان و زنان این مرز و بوم سرافرازانه به میدان آمدند و ابهت دشمنان تا دندان مسلح را شکستند، در حالی که شکستن این ابهت یک افسانه به نظر می‌رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتدار نظام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از برکات دوران دفاع مقدس است، افزود: انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر کشورها در زمینه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: به برکت دفاع مقدس ارتش کشور یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه و جهان است و این در حالی است که ارتش تحریم شد و با ابتکار و تلاش نیروهای جوان و خلاق این ارتش، هم اکنون این نیرو در صنایع نظامی، در زمین، دریا، هوا و پدافند هوایی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها