فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم مطرح کرد؛

دفاع مقدس فرصتی شد برای تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: دفاع مقدس فرصتی شد تا ما ضمن تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت بتوانیم در برابر متجاوزین با اقتدار تمام بایستیم.
کد خبر: ۳۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 23September 2018

دفاع مقدس فرصتی شد برای تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومتبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد اسدی» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم امروز در جمع نیروهای امنیتی و بسیجی شهرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌ها و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تمام جهانیان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: دفاع مقدس دوران بزرگ و حذف نشدنی این سرزمین است، ملت ما در این دوران با اراده و ایمان به خدا با دست خالی در برابر تمام دنیا که تا دندان مسلح بودند ایستادگی و مقاومت کرد و در نهایت نیز به پیروزی رسید.

این مسئول اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی شد تا ما ضمن تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت بتوانیم در برابر متجاوزین با اقتدار تمام بایستیم و تمام لحظه به لحظه دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار «ما می‌توانیم» نبود.

اسدی ادامه داد: ملت مسلمان ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با الهام از امام حسین (ع) و نهضت خونین او درس ایثارگری و فداکاری در راه هدف آموخت و از امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و کاروان اباعبدالله درس صبر و استقامت و پایداری و بردباری و پیام‌رسانی خون شهیدان را گرفت.

وی متذکر شد: هر از گاهی دشمنان در نقاطی از کشور دست به توطئه می‌زنند که روز گذشته متاسفانه تعدادی از هموطنانمان در رژه اهواز به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها