امام جمعه کرمان:

شهدا مسیر عزت و امنیت کشور را هموار کردند

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان گفت: شهدا با تقدیم جان خود در راه انقلاب و اسلام، مسیر عزت و امنیت در کشور را هموار کردند.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ - 23September 2018

شهدا مسیر عزت و امنیت کشور را هموار کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» در جشن مهر و دانش که همزمان با آغاز سال تحصیلی و آغاز هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در راه انقلاب و اسلام، مسیر عزت و امنیت در کشور را هموار کردند و امروز شهدای مدافع حرم راه آنها را ادامه دادند.

وی افزود: فرزندان رشید این مرز و بوم 8 سال مردانه جنگیدند و با دفاع از عزت و شرف و ناموس این سرزمین آزادی و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز را مدیون رشادت‌های این عزیزان هستیم.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید افزود: امروز معلمان و فرهنگیان باید تلاش کنند تا فهم و درک دانش‌آموزان را بالا ببرند، زیرا آینده کشور از آن دانش‌آموزان است و باید مسیر علم و دانش به‌ خوبی طی شود.

همچنین در این مراسم «محمدجواد فدایی» سرپرست استانداری کرمان، آغاز سال تحصیلی را آغاز توسعه کشور در همه زمینه‌ها دانست و افزود: تحقق این توسعه از مدارس و دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و اگر در این راه هدف آموزش و پرورش و فلسفه تعلیم و تربیت به خوبی تبیین شود، کشور به پیشرفت‌های خوبی می‌رسد.

وی متذکر شد: در مدرسه بایستی دانش آموزان استعدادهای خود را شناسایی کرده و متناسب با آن جامعه را به پیشرفت و ترقی رهنمون سازند و در این راه نقش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌تواند بسیار مهم و اساسی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها