مشاور سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی:

جهادگران ایثارگر باید پرچمداران وحدت باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جامعه امروز نیاز به اتحاد و همبستگی بین احزاب دارد و شما جهادگران ایثارگر هر چند در طول انقلاب طلایه‌­دار خدمت بوده‌­اید؛ اما باید در شرایط کنونی پرچم وحدت را بیش از دیگران برافراشته بدارید که اگر این مهم محقق شود همه تلاطم‌­ها و نوسانات از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۳۱۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ - 11October 2018

جهادگران ایثارگر باید پرچمداران وحدت باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «رحیم نوروزیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز (پنجشنبه) در جمع ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی آیه­‌ها اظهار داشت: رشادت­‌ها و مجاهدت­‌های جهادگران در طول دفاع مقدس مغفول مانده است.

وی افزود: هر نقطه از دنیا به ویژه کشورهای غربی اگر چنین الگوهایی داشتند صدها کتاب و فیلم تولید می­‌کردند اما ما از عهده این کار بر نمی­‌آییم و این مسئله از اشکالات ما است.

نوروزیان ادامه داد: آنقدر جوانان ایثارگر جهادی داشته و داریم و کسی آنها را به جامعه معرفی نکرده است؛ ولی در مقابل، دشمنان افراد دیگری را به عنوان الگو معرفی کرده‌­اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مظلومیت شهدا و ایثارگران در عدم آشنایی جامعه با سیره و سبک زندگی آنها گفت: ما باید در معرفی الگوها و ارزش‌­ها شیوه‌­ها را تغییر بدهیم و بر ذهن و فکر جامعه هدف تأثیر بگذاریم. امروز باید جوانان و نوجوانان منتسب به ایثارگران به پشتوانه مراکز علمی، خاطرات و روایت­‌های بازماندگان آن حماسه پر افتخار را احصاء و در قالب محصولات مختلف فرهنگی و هنری به جامعه عرضه کنند تا نسل امروز و فردا با رشادت‌­های شما جهادگران آشنا شوند و برای آنها چراغ راهی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی باشد.

این مسئول تصریح کرد: هر چند در خصوص رشادت­‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس مطالب زیادی بیان شده؛ اما از نقش ایثارگران جهاد و کارهای عظیمی که این سنگر سازان بی سنگر در طول دفاع مقدس انجام داده‌­اند کمتر سخن گفته شده است. در طول دفاع مقدس اگر چند لشکر و تیپ برای انجام عملیاتی باید وارد عمل می­‌شدند، این واحد مهندسی رزمی جهاد بود که با اقدامات مهندسی بستر نقل و انتقال نیروها را فراهم می­‌کرد و بعد نیز وظیفه پشتیانی آنها را بر عهده داشت.

نوروزیان در بخش پایانی سخنانش گفت: ما پای دفاع از کشور و انقلابمان ایستاده­‌ایم و هزینه آن را هم می­‌پردازیم. جامعه امروز نیاز به اتحاد و همبستگی بین احزاب دارد و شما جهادگران ایثارگر هر چند در طول انقلاب طلایه­‌دار خدمت بوده­‌اید؛ اما باید در شرایط کنونی پرچم وحدت را بیش از دیگران برافراشته بدارید که اگر این مهم محقق شود همه تلاطم­‌ها و نوسانات از بین خواهد رفت.    

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها