امیر سرلشکر موسوی در پیامی خطاب به رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سلامت کارکنان ارتش وابسته به اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی است

فرمانده کل ارتش طی پیامی سالروز عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و سلامت کارکنان ارتش را وابسته به اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی دانست.
کد خبر: ۳۱۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 15October 2018

سلامت کارکنان ارتش وابسته به اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی است به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در آستانه‌ی 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حضرت امام خمینی(ره) با صدور فرمان تاریخی تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی موجب بالندگی فزاینده «شجره طیبه» ارتش در فضای دیانت و معنویت شد و ارتشی را بنیان نهاد  که به موازات ارتقاء سطح تجهیزات و توان نظامی به سلاح شکست ناپذیری ایمان نیز مسلح گشت و توطئه‌های فریب‌خوردگان و منافقینی که نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر داده بودند به کلی خنثی شد.

خداوند بزرگ را به خاطر وجود سازمان مبارک عقیدتی سیاسی شاکر و سپاسگزاریم، سازمانی که معنویت محوری ارتش با او پا گرفته، سلامت کارکنان وابسته به اقدامات اوست و همواره تقویت‌کننده انضباط و سلسله مراتب بوده و هست.

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران که به چهار ارزش «معنویت محوری»، «انضباط» «سلسله‌مراتب» و «سلامت کارکنان» شناخته شده، امروز بیش از هر زمان دیگری به برکت سازمان عقیدتی سیاسی را در این چهار رکن و در ناکام گذاشتن دشمنان خبیث انقلاب اسلامی در جنگ روانی علیه ارتش و همه امور جاری حس می‌کند.

 بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی و تشکر عمیق خود و همرزمان فداکارم را از آن برادر ارجمند و همه عزیزان شاغل در سازمان عقیدتی سیاسی اعلام نمایم.

 از درگاه خداوند سبحان توفیق تداوم خدمت جنابعالی و کلیه کارکنان متعهد و مسوول آن سازمان ارزشی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات و عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار