دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 20October 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با سرتیپ دوم ستاد «محمد غفاری» ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان و سرتیپ دوم ستاد «سعید اثنی عشری» فرمانده تیپ 230، در محل این قرارگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار سردار «علی ملک شاهکویی» اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ظرفیت بزرگی است که امکان مرزبندی و جداسازی وظایف وجود ندارد و با توجه به اینکه دفاع مقدس مربوط به همه ملت و رده‌ها بوده، پس مرزبندی میسر نیست؛ لذا همه مخصوصاً آنهایی که دفاع مقدس را درک کرده‌اند وظیفه داریم این فرهنگ را حفظ و جاری و ساری کنیم.

 وی افزود: بزرگترین کار ما در شرایط کنونی بحث ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که متاسفانه همچنان جای کار زیادی دارد و همه فرماندهان ارشد می بایست موضوع ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را از مجموعه استان مطالبه کنند و انتظار است که حمایت های معنوی از مجموعه حفظ آثار را داشته باشید.

در ادامه امیر «محمد غفاری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: اگر امروز موفقیت‌هایی در نیروهای مسلح و نظامی داریم مرهون و مدیون هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس در مجموعه نیروهای مسلح به اداره کل حفظ آثار محول شده و این ماموریت در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری قابل پیگیری است و ما نیز از آن حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان دیدار و گفتگو کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها