سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

امدادرسانی به بیش از 5 هزار زائر اربعین در مرز مهران به دلیل طوفان و بارش شدید

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جزئیات امدادرسانی به زائران اربعین در مرز مهران به دلیل طوفان و بارش شدید، گفت: طی 9 روز گذشته بیش از 15 هزار نفر در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه به پایگاه‌های امدادی مراجعه و از خدمات امدادی و درمانی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۳۱۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ - 22October 2018

امدادرسانی به بیش از پنج هزار زائر اربعین در مرز مهران به دلیل طوفان و بارش شدید«مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به وقوع طوفان شدید و بارش باران در ایلام، اظهار داشت: این حادثه سبب گرفتار شدن مسافران اربعین در پایانه مرزی مهران شد که نیرو‌های هلال‌ احمر شب گذشته به 5 هزار و 600 نفر امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه مساجد، مدارس و سوله‌ها در استان ایلام برای اسکان اضطراری آماده شدند، گفت: 8 زائر با آمبولانس به محل‌های اضطراری اسکان یافتند؛ همچنین عملیات توزیع اقلام امدادی در منطقه مرزی از دیشب آغاز شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: از 21 مهرماه تا کنون 15 هزار و 903 نفر در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه به پایگاه‌های امدادی مراجعه کرده که 9 هزار و 228 نفر از خدمات سرپایی و 38 نفر به مراکز امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: 13 هزار و 52 زائر نیز در این مدت در پایگاه‌های امدادی اسکان یافته و از خدمات لازم همچون تست فشار و قندخون بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها