سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

ترافیک پرحجم در محور‌های مواصلاتی مرز‌های غربی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مرز‌های سه‌گانه در غرب کشور گفت: در مسیر مرز مهران به صورت رفت و برگشت و در محور‌های مواصلاتی منتهی به شلمچه و چذابه ترافیک پرحجم، اما روان است.
کد خبر: ۳۱۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ - 29October 2018

ترافیک پرحجم در محور‌های مواصلاتی مرز‌های کشور/ بارش باران در محور‌های مواصلاتی کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در استان کرمان اکثر محورها و در استان خراسان جنوبی محور‌های بیرجند – سربیشه و بیرجند – قاین بارش باران وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان‌های کرمان و قزوین در ارتفاعات و در استان همدان در گردنه آوج مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد که رانندگان در این مسیرها باید با هوشیاری و احتیاط بالا رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرم‌دره ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مرز‌های سه‌گانه غرب کشور اظهار داشت: در مسیر مرز مهران به صورت رفت و برگشت و در محور‌های مواصلاتی منتهی به شلمچه و چذابه ترافیک پرحجم، اما روان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها