آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد؛

لزوم ارتقای توان نظامی و حفظ آمادگی در مقابل دشمنان

آیت‌الله نوری همدانی بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۱۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 01November 2018

لزوم ارتقای توان نظامی و حفظ آمادگی در مقابل دشمنانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» امروز در دیدار سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل که در دفتر این مرجع تقلید در قم صورت گرفت، با اشاره به تاکیدات قرآن در زمینه حفظ آمادگی در مقابل دشمنان اظهار داشت: در قرآن کریم تاکید فراوانی شده است که مسلمانان در برابر دشمنان آماده باشند و این آمادگی را برای مقابله با دشمنان حفظ کنند.

وی در ادامه به سخنانی از رسول اکرم (ص) پرداخت و افزود: پیامبر اسلام (ص) در حدیثی می‌فرمایند که تمام خیر و خوبی‌ها در قدرت نظامی است و قدرت اسلامی به جز وجود قدرت نظامی محقق نمی‌شود و از همین جهت حفظ قدرت نظامی بسیار با اهمیت است.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که چند نوع آمادگی وجود دارد؛ اولین آمادگی که باید حفظ شود، آمادگی تجهیزاتی است که در دنیای کنونی باید از این لحاظ قدرتمند باشیم.

وی ادامه داد: دومین آمادگی از لحاظ مهارتی است و باید مهارت‌های مختلف را کسب کرد و سومین آگاهی، آگاهی اطلاعاتی است و باید دشمن را زیر نظر بگیریم تا از نقشه‌های دشمن آگاه شویم و با آن مقابله کنیم.

این مرجع تقلید یادآور شد: آمادگی فرهنگی و دینی بسیار مهم است و کشور اسلامی از این جهت یک نقطه قوت نسبت به کشور‌های دیگر دارد و اعتقادی که به اسلام و مبانی دینی در این کشور وجود دارد، در هیچ کجا دیده نمی‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دین فرهنگ و جهاد است؛ صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل، هماهنگ باشد و دغدغه‌های مختلف در صداوسیما منعکس شود تا مردم بدانند و آگاه باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها