آیت‌الله سید احمد خاتمی:

سیاست تسلیم و مذاکره با آمریکا خائنانه است/ سر آمریکا با مقاومت به سنگ می‌خورد

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: شرایط آمریکا بسیار شکننده است، آن‌هایی که در برابر ذلت آمریکا نسخه تسلیم و مذاکره می‌پیچیند، این تحلیل خائنانه است، این ملت بزرگوار در برابر این تحریم خائنانه خواهد ایستاد، نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا.
کد خبر: ۳۱۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ - 04November 2018

سیاست تسلیم و مذاکره با آمریکا خائنانه است/ سر آمریکا با مقاومت به سنگ می‌خوردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله «سیداحمدخاتمی» نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمان، اظهار داشت: هرقدمی که در مسیر این راهپیمایی برداشتید به‌عنوان عمل صالح برای شما ثبت می‌شود و امروز این همایش ملی را تبدیل به وحدت ملی کردید.

وی با بیان این‌که امروز نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی شرکت کردند، افزود: آمریکا ۶۵ سال است که در این کشور جنایت می‌کند، از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز و تا امروز علیه این مردم دشمنی کرده و آرام ننشسته است.

آیت‌الله خاتمی افزود: جوانان بدانند امروز برای چه به این راهپیمایی آمده‌اند، ۵۷ سال دین‌ستیزی، اخلاق‌ستیزی، اسلام‌ستیزی و غارت کردن، کار دشمنان این ملت است و بعد از انقلاب نیز آنی علیه ملت فروگذار نکرده است.

وی ادامه داد: دانشجویان این ملت لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و انقلاب دوم را صورت دادند، انقلابی که در پی آن «مرگ بر آمریکا» طنین‌انداز شد؛ حضور آمریکا در صحرای طبس، حمله صدام به ایران بی‌تردید با مشورت آمریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری که تعدای زیادی از هموطنان ما را به شهادت رساندند، جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران است که این روز‌ها اوج جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای از جنایت دیگر آمریکاست.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که دشمن لحظه‌ای از این همه جنایت فروگذار نکرده است، افزود: تقویت گروهک‌های منافقین که در یک جنایت پوست چند پاسدار را زنده زنده کندند، در اغتشاشاتی که علیه ملت ما بود از جمله در فتنه سال ۱۳۸۸ و اغتشاشات دی‌ماه سال ۱۳۹۶، آمریکا دست داشته است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: اگر امروز سراسر کشور به صحنه آمدند، دلیل آن این جنایات است که دشمنان پرونده سیاهی دارند و ما هدفمند و حساب شده آمده‌ایم و حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است» و ما امروز آمده‌ایم فریاد بزنیم تا بار دیگر دنیا بداند که ایران امروز به همان شکوه سال ۱۳۵۸ فریاد می‌زند: «مرگ بر آمریکا».

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که آمریکا در حال فروپاشی است، سربازان آمریکا خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی به گفته خودشان ۸۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه آوردند، افزود: امروز آمریکا ۴۰ برابر از گذشته ضعیف‌تر شده و در عرصه سیاسی و نرم افزاری و سخت افزاری نیز در حال از دست دادن اقتدار خودش است.

وی عنوان کرد: ترامپ دیوانه گفته است که تحریم علیه ایران اعمال می‌کنیم، مرحله اول گذشت و مرحله دوم را از امروز ۱۳ آبان آغاز کرد. او یک دروغگو است، این دروغگو گفته بود که از ۱۳ آبان صادرات نفت ایران را به صفر می‌رساند و دیدید که نشد، چون نمی‌تواند.

آیت‌الله خاتمی با بیان این‌که میلیون‎ها یمنی در خطر قحطی قرار دارند، جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می‌شود را همه با حمایت دولت خون‌خوار و جنایت‌کار آمریکا دانست و افزود: شرایط آمریکا بسیار شکننده است، آن‌هایی که در برابر ذلت آمریکا نسخه تسلیم و مذاکره می‌پیچیند، این تحلیل خائنانه است، این ملت بزرگوار در برابر این تحریم خائنانه خواهد ایستاد، نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا.

وی افزود: ملت ایران ۴۰ سال به فضل خدا مقاومت کرده و خواهد ایستاد، تا پوزه آمریکا را به خاک بمالد. شما که با ملت ایران درگیرید و شما می‌خواهید این ملت از پای درآورید، بدانید که نخواهید توانست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اختلاف در این جامعه متحد، جدا کردن مردم از ولایت، جنگ روانی و نرم‌افزاری از توطئه‌های آمریکاست و با وحدت و همدلی دست در دست هم از این پل هم عبور خواهیم کرد.

وی افزود: آمریکا با ایجاد بدبینی در بین مردم نسبت به نظام اسلامی، می‌خواهند مردم را از آینده ناامید کنند که مقام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: «آینده به مراتب روشن‌تر از الان خواهد بود.»

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که با مقاومت و ایستادگی سر آمریکا به سنگ خواهد خورد و آمریکا را نابود خواهیم کرد، اظهار داشت: دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، تا امام حسین (ع)، راهپیمایی اربعین و عاشورا هست، مطمئن باشید آسیب نخواهید دید. شما کربلایی و عزیز و دشمنان شما ذلیل هستند. عاشورائیان اسارت کشیدند، رنج‌ها دیدند، اما قیام الهی، دودمان بنی امیه را برانداخت.

وی خاطرنشان کرد: این ملت با داشتن دو سرمایه پیروز است و پیروزی‌های آینده در انتظار او روشن‌تر از گذشته است، داشتن رهبری فقیه، جانباز، مخلص، دوراندیش، زیرک و هوشیار و نعمت دوم شما مردم همراه که صابون گرانی به تن همه شما خورده، از مسئولان انتظار داریم با مدیریت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کنند و این سختی و فشار را کاهش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها