پیام تسلیت رئیس حوزه هنری در پی رحلت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی

در پی رحلت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ - 22October 2014

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری در پی رحلت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، به دنبال رحلت جانسوز آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 «العلماء باقون ما بقی الدهر»

«رحلت ملکوتی حضرت آیت الله مهدوی کنی، خسارتی سنگین برای عالم تشیع، حوزه علمیه و انقلاب اسلامی است که این ضایعه را جز لطف خداوندگار جبرانی نخواهد بود. این عالم بصیر و مجاهد جلیل القدر که از پیشگامان انقلاب و محرمان راز آشنای امام (ره) بود عمر پر برکت خود را صرف علم و تقوا و تربیت و ا صلاح و بیداری جامعه و نشر معارف اسلام نمود، و در این راه هرگز ذره و لحظهای غافل نشد.

ایشان در طول چندین دهه تلاش مخلصانه و متمادی تصویری جاودان از خویش در خاطرهها به جا گذاشت که تا همیشه چون چراغی هدایتگر و الگوی آزادگان خواهد بود.

ضمیر مصفای آن مبارز پارسا و عارف وارسته، آینهای زلال و سرچشمه فیوضات معنوی الهی بود که آثار مبارک آن را در برهههای حساس اجتماع و دوران حیات طیبه ایشان شاهد بودیم.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی فقدان این انسان بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت شریف ایشان و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت میکند.»

یادآور می شود حضرت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه 14خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد.

وی سه شنبه 29 مهر، در بیمارستان قلب شهید رجایی و در سن 83 سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار