مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

شکست آمریکا در خلیج فارس، شبیه شکست این کشور در ویتنام است

سردار «رسول سنایی‌راد» شکست ذلت‌بار آمریکا در خلیج فارس توسط رزمندگان استان بوشهر را برگ زرینی در تاریخ دفاعی کشور دانست و گفت: شکست آمریکا در خلیج فارس را می‌توان به شکست این کشور در جنگ ویتنام تشبیه کرد که هیمنه پوشالی استکبار جهانی در اذهان عمومی جهانی فرو ریخت.
کد خبر: ۳۱۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 17November 2018

بصیرت، رمز خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در به چالش کشیدن انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «رسول سنایی‌راد» مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، ظهر امروز (شنبه) در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان بوشهر که در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد، با بیان توانمندی و نقش‌آفرینی نیروهای مسلح استان بوشهر، اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس مقدس و بعد از آن به‌ویژه در مقابله با استکبار جهانی، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی شکست ذلت‌بار آمریکا در خلیج فارس توسط رزمندگان استان بوشهر را برگ زرینی در تاریخ دفاعی کشور دانست و گفت: شکست آمریکا در خلیج فارس را می‌توان به شکست این کشور در جنگ ویتنام تشبیه کرد که هیمنه پوشالی استکبار جهانی در اذهان عمومی جهانی فرو ریخت.

سردار سنایی‌راد به همایش عظیم اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها نفر در این آیین حماسی و شورآفرین اشاره و خاطر نشان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی به‌عنوان یک مراسم معنوی و سیاسی، بیان‌گر اقتدار اسلام و تشیع و تجسم ایمان است.

وی با تأکید بر نقش اتحاد و همدلی در بین نیروهای مسلح تصریح، کرد: اتحاد، وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح، سبب اقتدار و پیشرفت آن‌ها و افزایش توان دفاعی کشور می‌شود و استان بوشهر همیشه در این عرصه پیشگام و پیش‌قدم بوده است.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: هدف آمریکا و هم‌دستان از فشارها و به راه انداختن جنگ اقتصادی، قرار دادن مردم در برابر نظام است که دشمن، با هوشیاری و بصیرت مردم به اهداف مورد نظر دست نمی‌یابد.

وی تاکید کرد: دولتی بودن اقتصاد، مصرف‌گرایی و رویکرد بی‌رویه جامعه به مصرف‌گرایی به‌ویژه مصرف کالاهای غیرضروری، سبب ایجاد مشکلات اقتصادی می‌شود.

سردار سنایی‌راد نظارت دقیق و مستمر را عامل بازدارنده در اختلالات اقتصادی دانست و افزود: نظارت دقیق و مستمر توسط مراجع ذی‌ربط سبب جلوگیری و پیشگیری از اخلال‌های اقتصادی و ایجاد اقتصاد سالم و پویا می‌شود.

وی، بیان کرد: اکنون دشمن روی روند گرایش جامعه و اعتراض حساب ویژه‌ای باز کرده است و مسئولان باید جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی داشته باشند.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: القاء‌پذیری جامعه عاملی است که رسانه‌های خارجی و تعدادی از کانال‌ها و فضاهای مجازی، با استفاده از آن و ترکیب دروغ و حقیقت، سعی در به آشوب کشیدن جامعه دارند.

وی افزود: احساس بی‌عدالتی، منفی‌گری و منفی‌گرایی که با استفاده از جنگ نرم دشمن، سبب ایجاد آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی در جامعه می‌شود.

سردار سنایی‌راد، بصیرت و آگاهی را عامل اساسی برای از بین بردن توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی مردم، همدلی مردم و مسئولان سبب می‌شود همه توطئه‌های دشمنان در به چالش کشیدن انقلاب اسلامی خنثی و نقش برآب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها