مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر:

امروز وظیفه بسیجی حضور در میدان نبرد اقتصادی است/ فعالیت ۱۰۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

سرهنگ «ذوالفقار عباسی‌فر» با بیان این‌که وظیفه بسیجی امروز، این است که جهادی و عملی در میدان نبرد اقتصادی حضور پیدا کند، گفت: ۱۰۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 24November 2018

وظیفه بسیجی امروز، حضور عملی و جهادی در میدان جنگ اقتصادی/  105 گروه جهادی شناسنامه دار در استان بوشهر فعالیت می کنند«ذوالفقار عباسی‌فر» مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، مهم‌ترین رسالت بسیج را اطاعت از فرامین ولایت فقیه دانست و  اظهار داشت: محقق شدن اقتصاد مقاومتی، از مهم‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

وی با بر شمردن اهداف بسیج، گفت: فعالیت‌های بسیج، استراتژیکی با چشم‌انداز عملیاتی است که در گفتمان اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.

عباسی‌فر با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی در جامعه را می‌توان با توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار، گفتمان‌سازی و بیان اهمیت دستاوردهای بسیج به منصه ظهور گذاشت، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و افکار عمومی می‌توانند به‌خوبی اهمیت، ارزش‌ها و واقعیت‌های بسیج را انعکاس دهند.

وی با اشاره به این‌که امکان بهره‌گیری از اقشار مختلف جامعه در سپاه و بسیج وجود دارد، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی به‌عنوان نمونه یک گروه مرجع داوطلبانه است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی، خالصانه به مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر،  اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید با عمران و آبادانی، با توجه به جایگاه روستا‌ها به عنوان قطب تولید، با تحقق اقتصاد مقاومتی محرومیت‌های را از بین برد.

فعالیت ۱۰۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان بوشهر

عباسی‌فر با اشاره به این‌که در زمینه‌های مختلف خدمات‌رسانی، ۱۰۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان بوشهر فعالیت می‌کنند، افزود: برخی از گروه‌های جهادی با محوریت طرح تداوم در روستا‌ها از جمله «امامزاده» دشتستان و «بن بید» دشتی در عرصه آموزشی، فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هر زمان و مکانی با هر مولفه‌ای با روحیه ایمان و خودباوری وارد عرصه شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان این‌که تهدید جنگ اقتصادی دشمن جدی است، اظهار داشت: وظیفه بسیجی امروز، این است که جهادی و عملی در میدان نبرد اقتصادی حضور پیدا کند.

وی در پایان به کارآفرین نمونه روستای «آبطویل» اشاره کرد که با کمترین امکانات، با تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی، برای ۲۰ خانوار این روستا ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها