سردار فتحیان به دفاع پرس خبر داد؛

تصویب ۵۲ برنامه عملیاتی در موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت

رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت از تصویب ۵۲ برنامه عملیاتی در دومین جلسه اعضای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 10December 2018

تصویب ۵۲ برنامه عملیاتی در موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومتسردار «نصرالله فتحیان» رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در حاشیه دومین نشست هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت تجربیات جامعه پزشکی کشور در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: امروز جامعه پزشکی ملل یمن، لبنان، سوریه، عراق در حوزه امدادی از تجربیات جامعه پزشکی ما در دوران دفاع مقدس الگو می‌گیرند.

وی افزود: در آخرین همایشی که در حوزه بهداشت و درمان در میان ارتش‌های دنیا برگزار شده بود، نمایندگان بیش از ۳۵ کشور حضور یافته و همگی مشتاق بودند که بدانند بیمارستان‌های صحرایی و اورژانس‌های عملیاتی ما در دوران دفاع مقدس به چه سبک و سیاقی عمل می‌کردند.

سردار فتحیان ادامه داد: این موسسه در راستای حفظ سرمایه تجربیات جامعه پزشکی دوران دفاع مقدس ایجاد شد تا این تجربه و سرمایه عظیم به جامعه پزشکی و نسل فعلی دانشجویان و ملت ایران انتقال یابد.

رئیس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تصریح کرد: امروز در دومین نشست موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، ۵۲ برنامه در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، فرهنگی، هنری، اجرایی و تخصصی به تصویب رسید که بخشی از این برنامه‌ها باید توسط نیرو‌های مسلح و بخشی دیگر باید توسط وزارت بهداشت و سازمان‌های تامین اجتماعی، نظام پزشکی و هلال احمر اجرا شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها