علیخانی درگفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

نوسازی ناوگان تاکسیرانی‌ در گرو تشکیل کارگروه سه جانبه

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مسوولان وزارت صمت درخواست کردیم که‌ کارگروهی متشکل از دولت، شهرداری و شورای شهر برای حل مشکل نوسازی ناوگان تاکسیرانی تشکیل دهند.
کد خبر: ۳۲۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 13December 2018

درخواست شورای شهر از دولت/ نوسازی ناوگان تاکسیرانی‌ در گرو تشکیل کارگروه سه جانبه«محمد علیخانی» رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در مورد بد‌قولی برخی از شرکت‌های خودرو‌ساز داخلی و عدم‌ تحویل به‌موقع خودرو‌ها‌ برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اظهار داشت: برای حل این مشکل‌ ‌در کمیسیون عمران و حمل و نقل با مسؤولان وزارت صمت جلسه ای داشتیم‌ و از آنها درخواست کردیم که‌ کارگروهی در این زمینه با حضور دولت، شهرداری و شورای شهر تهران‌ تشکیل دهند تا مشکل نوسازی ناوگان تاکسیرانی زودتر حل شود.

وی افزود: وقتی سیاستی می خواهد اعمال شود‌، باید همه دستگاه‌‌های مربوط به دولت برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها برنامه ریزی دقیق داشته باشند؛ همچنین دولت نیز باید تسهیلات لازم را در اختیار همه دستگاه‌ها قرار دهد تا برای عملی کردن برنامه‌های خود با مشکلی روبه‌رو نشوند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران بیان داشت:‌ متاسفانه در کشور ما تمامی تصمیمات به صورت جزیره‌ای گرفته می شود و هرکس به نوعی کار خود را انجام می دهد که این باعث ایجاد مشکلات‌ می شود؛ شرکت های خودرو‌ساز داخلی نیز بدون هماهنگی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده اند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شده است.

علیخانی درباره علت به نتیجه نرسیدن برخی پروژه های شهری گفت: دلیل اصلی اینکه مشکلات شهر تهران حل نمی شود و طرح ها به سرانجام نمی رسد، عدم انسجام در تصمیم‌گیری برخی مدیران چه در حوزه شهری و چه در سایر حوزه هاست.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها