مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر:

هویت ۷۲ شهید تازه تفحص شده به‌زودی از رسانه‌ها اعلام می‌شود

«عبدالامیر عریضاوی» در حاشیه مراسم استقبال از پیکر‌های مطهر ۷۲ شهید والامقام در مرز شلمچه، گفت: شناسایی دقیق و احراز هویت شهدا به‌زودی انجام و از طریق مسئولین مربوطه و رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 11December 2018

هویت 72 شهید تازه تفحص شده به‌زودی از رسانه ها اعلام می‌شود«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در حاشیه مراسم استقبال از پیکر‌های مطهر ۷۲ شهید والامقام در مرز شلمچه، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، گروه‌های مختلفی از اقشار مختلف استان از جمله پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و دانش آموزان خرمشهری توفیق حضور در مراسم استقبال از این شهیدان والامقام را به دست آوردند تا با آرمان بلند شهدا تجدید میثاق کنند.

وی افزود: اکثر شهدا دارای هویت هستند و شناسایی شده‌اند و تعدادی نیز شهید گمنام هستند که پس از تشییع به معراج شهدای اهواز منتقل و سپس برای انجام آزمایشات شناسایی به تهران عازم می‌شوند.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در ضمن تقدیر از حضور گسترده و معنوی هموطنان عزیز شیعه و سنی در این مراسم، گفت: شناسایی دقیق و احراز هویت شهدا به‌زودی انجام و از طریق مسئولین مربوطه و رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها