سردار مهری در پاسخ به دفاع پرس:

پلیس درخصوص نرخ بنزین تابع نظر دولت است/ کاهش ۲۰ درصدی میزان شکایات مردم از پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهور ناجا درباره پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر دو نرخی کردن بنزین برای افراد متخلف گفت: هر تصمیم و تدبیری را که توسط هیات وزیران و دولت به پلیس ابلاغ شود، اجرا می‌کنیم.
کد خبر: ۳۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 11December 2018

پلیس درخصوص نرخ بنزین تابع نظر دولت است/ کاهش ۲۰ درصدی شکایت از راهنمایی و رانندگیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه دومین همایش استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان ناجا، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دوره برای ارتقای دانش و مهارت کارکنان پلیس راهنمایی و آشنایی کارکنان به روش‌های نوین است، اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های گذشته با استفاده از این دوره‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، درصد رضایت‌مندی مردم نسبت به هفت سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان شکایات مردم از کارکنان راهنمایی و رانندگی ناجا نیز در سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از جرایم رانندگی توسط تجهیزات هوشمند ثبت می‌شود، گفت: ارتباط مستقیم پلیس با متخلفان کمتر شده است و به دنبال این هستیم که ثبت تمامی تخلفات توسط تجهیزات هوشمند صورت گیرد.

سردار مهری در پاسخ به سؤالی در خصوص برخورد برخی از مردم با مأموران ناجا گفت: تعداد اندکی از مردم که تخلف حادثه‌خیز دارند در زمان اعمال قانون با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند. متخلفان باید بدانند با کسانی که به مأموران راهنمایی و رانندگی تعرض کنند، برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هرگز خوشحال نیستیم که کسی جریمه شود، گفت: بیشتر اعتراضات به جرایم رانندگی است و اصل جریمه برای فرد متخلف تلخ است؛ اما جرایم پلیس برای حفظ جان راننده خودرو، سرنشینان و سایر رانندگان وسایل نقلیه است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاع پرس، مبنی بر پیشنهاد رئیس جمهور درباره دو نرخی کردن بنزین برای افراد متخلف گفت: هر تصمیم و تدبیری را که توسط هیات وزیران و دولت به پلیس ابلاغ شود، اجرا می‌کنیم.

سردار مهری ادامه داد: در قانون پیش‌بینی شده کسانی که نمره منفی بگیرند، گواهینامه‌شان ضبط می‌شود و حق رانندگی ندارند. در قوانین بیمه نیز آمده کسانی که تخلفات حادثه‌ساز دارند، باید هزینه بیشتری برای بیمه پرداخت کنند و در خصوص سوخت هم هر تصمیمی که دولت بگیرد، آن را اجرایی خواهیم خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها