سردار نقدی در مراسم تشییع شهدای گمنام در بازار تهران:

فرمان ولی امر، اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور پیکرهای مطهر سه شهید گمنام در بازار تهران گفت: ملت ما مصمم است که راه شهدا را ادامه داده و در این راه با تمام قوا در برابر آمریکا خواهد ایستاد.
کد خبر: ۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ - 27October 2014

فرمان ولی امر، اقتصاد مقاومتی و ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی است

به گزاری خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایام عزادرای محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این شهدا با زیارت نامههای عاشورایی که می خواندند در خواندن یا لیتنا کنا معک خطاب به امام حسین (ع) و یا لیتنا کنا معکمی که در خطاب به سایر شهدا می گفتند صادق بودند.

وی ادامه داد: ما امروز در مکانی قرار داریم که خون شهدای 15 خرداد در این نقطه به زمین ریخته شد و نهضت امام راحل را زنده نگه داشت و در 15 خرداد جوانان غیور و کسبه مومن و ولایتمدار در تکلیف خود به اسلام لحظه ای درنگ نکردند.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه ملت ما در آغار نهضت خود علیه رژیم پهلوی از هیچ امکاناتی برخوردار نبود افزود: در آن روزها مردم با دستهای خالی در برابر مسلسلهای رژیم منحوس و پلید پهلوی ایستادند و خون خود را بدون هیچ عذر و بهانه ای تقدیم انقلاب کردند در حالی که عذر و بهانه زیاد بود که چگونه می توان با دست های خالی در برابر سربازان تا دندان مسلح ایستادگی کرد؟

سردار نقدی با اشاره به اینکه بعد از گذشت سالها از واقعه 15 خرداد، شهدای ما نیز همان راه را ادامه دادند، تصریح کرد: در دوران جنگ دو ابرقدرت شرق و غرب به واسطه پیمان های ورشو و ناتو و در اختیار قرار داشتن سلاح و ثروتهای عظیم منطقه می خواستند یک ارتش بسیار متجاوز را بر مردم ما مسلط کنند تا در برابر یک انقلاب ضد امریکایی از ملت انتقام بگیرند. در همان روزها نیز بهانه زیاد بود که چطور می توان در برابر شرق و غرب ایستاد؟

وی افزود: در دوران جنگ اگر ما یک تانک دشمن را هدف قرار می دادیم شرق و غرب سه تانک مجهزتر در اختیار صدام قرار می دادند و اگر یک هواپیمای آنها سرنگون می شد با چند هواپیمای بهتر جایگزین می شد و در چنین شرایطی شهدای ما بهانه نیاوردند و در راه عظمت استقلال و آزادی این سرزمین خون خود را هدیه کردند.

سردار نقدی با ذکر اینکه امروز نیز تمام کشورهای منطقه درگیر جنگ و ناامنی هستند خاطر نشان کرد: امروز ایران در شرایطی در دنیا ایستاده است که تمام کشورهای منطقه درگیر ناامنی و جنگ های داخلی هستند و ایران زندگی خود رابه برکت این ایثار و جانفشانی شهدا ادامه می دهد.

وی با طرح این سوال که امروز پیام این شهدا چیست؟ گفت: باید گوش دل را باز کنیم و سخن شهدا را بشنویم امروز اینجا مادران این شهدا و یا فرزندانشان حضور ندارند تا استخوان های آنها را در آغوش بکشند و دلشان آرام بگیرند و یا پدرانشان حضور ندارند تا محاسنشان را با اشک هایشان، خیس و فراق چندین ساله را جبران کنند. من به عنوان کسی که حسرت لحظه لحظه بودن با این شهدا را هنوز در دل خود دارد می گویم امروز پیام شهدا ایستادگی و استقامت است.

وی ابراز داشت: پیام شهدا این است که مبادا با بالا یا پایین رفتن قیمت ها که ناشی از وجود تحریمهاست آرمان های انقلاب و نظام را فراموش کنیم و توصیه شهدا به ما این است که هرگز نماز خود را به تاخیر نیندازید زیرا ما در زیر آتش بمبارانهای شیمیایی هرگز نماز را به تاخیر نینداختیم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز از سازماندهی بسیار منسجمی در سپاه و ارتش برخورداریم، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس در ابتدای راه بودیم ولی ایستادیم و کم نگذاشتیم و این در حالی بود که بر خلاف امروز، سپاه و ارتش مقتدر ما از چنین سازماندهی برخوردار نبود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نباید به جای اشتغال جوانان ایرانی و و وجود کالای ایرانی در بازار از کالای خارجی استفاده کرد تا باعث شود جوانان ایرانی  نسبت به آرمان هایشان سست و دلسرد شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: امروز فرمان ولی امر اقتصاد مقاومتی، ایستادن در مقابل استکبار و تهاجم فرهنگی و تهاجم رسانه ای است و امروز حرف و درد و دل شهدا این است که راه آنها را با تمام وجود ادامه دهیم.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز بازاریان ما در استقبال از کاروان شهدای گمنام کسب و کار خود را تعطیل کردند، ابراز داشت: صنوف مختلف بازار در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 10000 شهید تقدیم این نظام کرده است و امرو ما مصمم هستیم که راه شهدا را در ایستادگی در برابر آمریکا و ریشهکنی ظلم در سرزمینهای اشغالی و سایر اقصی نقاط جهان، با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار