نماینده ولی فقیه در سپاه:

رؤسای قوای سه‌گانه نظریه‌پردازی نکنند/ فرمایشات رهبری را اجرا کنید

حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» با بیان اینکه پیام ۹ دی به مسئولین طلب ولایت‌مداری بود، گفت: رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه‌قضائیه در نظام ولایی نظریه‌پردازی نکنند و فرمایشات رهبری را اجرا کنند.
کد خبر: ۳۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ - 30December 2018

مردم در «9 دی» تیر خلاص را به دشمن و فتنه گران را زدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» امروز (یک‌شنبه) در جمع باشکوه و گسترده مردم شیراز که به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در جوار حرم مطهر «شاهچراغ (ع)» تجمع کرده بودند، با بیان این‌که پیام ۹ دی به مسئولین طلب ولایت‌مداری بود، اظهار داشت: رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه در نظام ولایی نظریه‌پردازی نکنند و فرمایشات رهبری را اجرا کنند.

وی افزود: دشمن در فتنه ۸۸ خواص را هدف گرفت که امت را از ولایت جدا کنند، اما توجه نداشت که در این انقلاب رهبری و مردم نمونه هستند و این موضوع باعث برچیده شدن توطئه‌های آنان شد.

وی با بیان اینکه ۹ دی برای همیشه زنده و یوم‌الله است، گفت: به دلیل نوع واقعه‌ای که اتفاق افتاد، آن روز مربوط به زمان مشخص نیست و هرسال باید به آن توجه کرد و گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: ۹ دی تجلی استقامت فکری ملت بود و امروز نظام ولایی ۴۰ ساله است و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب نیز این است که ما را از سلطه طاغوت و کافران نجات داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دشمن به‌دنبال نفوذ فکری است، گفت: مردم مطالبه‌گری کنند، انتقاد کنند، اما قدردان مدیری باشند که تلاش و خدمت می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان این‌که تاکنون تمام فتنه‌ها با حضور و بصیرت مردم خنثی شده است، گفت: امروز باید مردم هوشیار باشند، دشمنان در تدارک فتنه‌های دیگر هستند و می‌خواهند با تهدید و فشار‌های اقتصادی استقامت مردم را بشکنند.

وی با بیان این‌که ۴۰ سالگی این نظام الهی به برکت همین حضور مردم و روز‌هایی همانند ۹ دی است، افزود: خودجوشی حضور مردم، تجلی غیرت مردم از جمله ویژگی‌های این روز است، این روز ثابت کرد که اسلام فقط آشتی نیست و به همان میزان که از دوستی حمایت می‌کند به استکبارستیزی نیز اهمیت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در ۹ دی، فتنه که طراحی ۱۰ ساله داشت با بصیرت مردم شکست خورد و بر همین اساس، این روز، روز تجلی بصیرت همراه با استقامت امت انقلابی در برابر هجمه دشمن و غلبه گفتمان مقاومت و روز یأس دشمنان انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: مردم تا نابودی استکبار و دشمنان ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی در خصوص آینده نیز رسالت دارد که عالم را آماده ظهور کند و بزرگ‌ترین خدمت را به نهضت ظهور انقلاب اسلامی کرد که روحیه استکبارستیزی و استقامت را در دنیا تحقق بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها