سردار سلیمانی تأکید کرد؛

ضرورت تهیه «اطلس اجتماعی» در کلانتری‌های کشور

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم تهیه اطلس اجتماعی در کلانتری‌های سراسر کشور، گفت: تمام ماموران پلیس بایستی دوره‌های روان‌شناسی و مددکاری را طی کنند.
کد خبر: ۳۲۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ - 01January 2019

ضرورت تهیه اطلس اجتماعی در کلانتری‌های کشور/ لزوم برگزاری دوره‌های روانشناسی و مددکاری در آموزش‌های پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در سومین جلسه کمیسیون اجتماعی ناجا اظهار داشت: کلیه پرسنل کلانتری‌های کشور بایستی در حکم مشاور باشند؛ بر همین اساس نگاه اجتماعی باید به سایر بخش‌های ناجا مانند یگان ویژه، مرزبانی و... تعمیم داده شود.

وی بر اولویت اقدامات اجتماعی در امور ناجا و نیز شناسایی پدیده‌های اجتماعی تأکید و تصریح کرد: اطلس اجتماعی در کلیه کلانتری‌ها بایستی به صورت جامع و کامل تهیه شود؛ همچنین ایجاد رده اجتماعی به ترتیب اولویت در همه کلانتری‌ها، یکی از امور مهمی است که باید انجام شود.

جانشین فرمانده ناجا به استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مردم در حوزه کلانتری‌ها اشاره و عنوان کرد: در راستای ایجاد امنیت استفاده از توان مردمی و معتمدان محلی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید در این نگاه راهبردی به آن توجه شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش مشاوران در سطح کلانتری‌ها افزود: مشاوران کلانتری‌ها بایستی اقدامات اولیه و عمومی را انجام دهند و کار‌های تخصصی و فنی را به مراجع ذی‌صلاح مثل مراکز مشاوره ارجاع دهند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: تمام مأموران پلیس در کلانتری‌های کشور بایستی دوره‌های روان‌شناسی و مددکاری را طی کنند و در این راستا برای پرسنل، کارگاه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها