فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر؛

مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا هستیم

«سرهنگ عبدالرضا دشتی» گفت: ما به هر جایی که رسیدیم مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای گرانقدر اسلام هستیم.
کد خبر: ۳۲۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 19January 2019

مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدا هستیمبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «حجت الاسلام انصاری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر در دیدار با خانواده شهید روحانی حجت الاسلام و المسلمین «نگهدار اسماعیلی» اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا از وظایف ماست و گرامیداشت یاد و خاطره آنها را نباید فراموش کنیم.

حجت الاسلام انصاری با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به همسر شهید اسماعیلی گفت: صبری که شما دارید، دستکم از شهادت نیست، درود بر شما به خاطر رسالتی که بر دوشتان بود و آن را به خوبی انجام دادید و فرزندان موفقی را به جامعه تحویل دادید.

سرهنگ عبدالرضا دشتی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر نیز بیان کرد: ما به هر جایی که رسیدیم مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

در ادامه «همسر شهید اسماعیلی» درباره اشتیاق  همسرش به شهادت بیان داشت: همسرم علاقه زیادی به شهادت داشت و همیشه از من و بچه‌ها می‌خواست که برایش دعا کنیم تا به آرزویش برسد.

 همسر شهید اسماعیلی اضافه کرد: «شهید اسماعیلی» از من خواسته بود فرزندان را طوری تربیت کنم که خدمتگزاری را وظیفه خود بدانند و در راه اسلام و اهل بیت(ع) قدم بردارند؛ لذا من هم تمام سعی خود را کردم ان شاء الله خداوند و شهید بزرگوار از من راضی باشند. 

گفتنی است، شهید حجت الاسلام و المسلمین «نگهدار اسماعیلی» سرانجام در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت حسین گونه نصیبشان شد که پس از ۶ ماه مفقودالاثر بودن پیکرشان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها