امیر شیخ:

ارتش جمهوری اسلامی از دانش نظامی بومی برخوردار است

معاون تربیت و آموزش آجا با اشاره به برخورداری ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانش نظامی بومی گفت: امروز بسیاری از کشور‌ها درخواست دارند که نیرو‌های آن‌ها در دانشگاه‌های نظامی ما آموزش ببینند.
کد خبر: ۳۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ - 06February 2019

ارتش جمهوری اسلامی از دانش نظامی بومی برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش آجا در نشست صمیمی ارتش با مردم و رسانه که صبح امروز در حاشیه «نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، جنگ تحمیلی را از بزرگترین تهدیدات علیه انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌ها در مقابل رژیم بعثی عراق ایستاد و این تهدید را از بین برد.

وی با بیان اینکه در گذشته دکترین آموزش نیرو‌ها در خارج کشور نوشته می‌شد، گفت: امروز دکترین، راهبرد و موضوع آموزش نیرو‌ها در داخل کشور نوشته می‌شود.

امیر شیخ افزود: ارتش که از پایه‌های دفاعی و اندیشه‌های دفاعی در بدنه خود برخوردار بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دانش خود را به سایر نیرو‌ها منتقل کرد.

معاون تربیت و آموزش ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از کشور‌ها درخواست دارند که نیرو‌های آن‌ها در دانشگاه‌های ما آموزش ببینند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب دو دانشگاه تخصصی برای آموزش نیرو‌ها داشتیم، که امروز این تعداد به هفت دانشگاه افزایش یافته است.

امیر شیخ خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش و تولید محتوا، یافته‌های ما از جنگ سوریه، یمن و عراق قابل مبادله با کشور‌هاست و فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون تربیت و آموزش آجا عنوان کرد: دانش نظامی امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران بومی است و این به برکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها