سردار ویسی:

ترامپ با هیاهو نمی‎تواند ملت بزرگ ایران را تهدید کند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز ترامپ با هیاهو نمی‎تواند ملت بزرگ ایران را تهدید و یا بترساند.
کد خبر: ۳۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 08February 2019

توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با استقامت و صبر مردم و هوشیای و درایت رهبری خنثی شده استبه گزارش دفاع‎پرس از کرمانشاه، سردار«عبدالله ویسی» فرمانده دوران دفاع مقدس شامگاه جمعه در یادواره سردار شهید «نجیب پیرانویسه» در شهرستان پاوه اطهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ملت ما شاهد تهدید، توطئه، تحریم ، ترور و جنگ نظامی و اقتصادی از سوی دشمنان بوده است. 

وی افزود: امروز ترامپ با هیاهو نمی‎تواند ملت بزرگ ایران را تهدید و یا بترساند، از سال 57 تا 61 پانزده کودتا علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران انجام شد که تمامی آنها با لطف خداوند و هوشیاری حضرت امام (ره) خنثی و شکست خوردند. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: همه ما به این مسئله واقف هستیم که تمامی اقدام‎های دشمنان علیه ما گزنده بوده اما با استقامت و صبر مردم و هوشیاری آنها و درایت رهبری خنثی شده است. 

وی گفت: ما در این برهه حساس نیازمند مدیریت جهادی هستیم تا همانند دوران دفاع مقدس بتوانیم مشکلات و بحرانها را با سربلندی پشت سر بگذاریم. 

سردار ویسی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال تخریب و نابودی این نظام بوده اما هرگز نتوانست کاری از پیش ببرد چون ما رهبری بصیر، آگاه، قدرتمند، پرتلاش و مردمی جهادگر داریم.

وی به نقش آفرینی مقام معظم رهبری در هدایت کشور و تجهیز به امکانات نظامی روز دنیا اشاره کرد و گفت: این مهم برای افزایش قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان و حفظ کشور بوده است. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای عزیز ما دنیا را در نوردیدند افزود: شهدا و راه و هدف آنها امروز بزرگترین الگوهای ما هستند. 

سرهنگ «ارسلان سلطانقلی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه نیز گفت: این یادواره با محوریت شهید سرافراز اسلام سردار شهید «نجیب پیرانویسه »برگزار شد. 

وی هدف از برگزاری این یادواره را معرفی و تبیین راه و هدف شهدا برای نسل حاضر و جاری و ساری کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد. 

سلطانقلی افزود: با برگزاری این یادواره‎ها می‎خواهیم یادمان نرود که 200 هزار وصیت‎نامه شهدا را بررسی کرده‎اند که در تمامی این وصیتنامه‎ها به یک موضوع توصیه شده و آن هم پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است. 

«پرویز ایده پور» فرماندار پاوه گفت: بیشترین شهدای این شهرستان، شهدای تثبیت انقلاب هستند و این نشان دهنده آن است که پاوه شهر انقلاب است. 

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، پاوه به عنوان یکی از تولیدکنندگان برق کشور مطرح است. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها