استاندار خوزستان عنوان کرد؛

حضور شهدا تذکری است برای حرکت بیشتر به سوی آرمان‌های انقلاب

شریعتی گفت: امید است که به برکت حضور شهدای گمنام، ما نیز بتوانیم در راه حفظ آرمان‌های امام (ره) و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.
کد خبر: ۳۳۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶ - 09February 2019

حضور شهدا تذکری است برای حرکت بیشتر به سوی آرمان های انقلاب

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز (شنبه ۲۰ بهمن ماه) در حاشیه آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر این شهدای والامقام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز و رامهرمز تشییع و به خاک سپرده شدند که این نشان از جایگاه والای این شهدا نزد خداوند است.

وی افزود: پیکر مطهر یکی از این شهدای والامقام در محل از پیش تعیین شده استانداری خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد و امید است حضور این شهید والامقام تذکری برای حرکت هرچه بیشتر و بهترما در مسیر شهدا باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: امید است که به برکت حضور این شهدای گمنام ما نیز بتوانیم در راه حفظ آرمان‌های امام (ره) و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا همواره از رسالت‌های اصلی ما بوده و امید می‌رود که بتوانیم در این مسیر برای خدمت به جامعه و مردم شریف خوزستان، گام‌های موثرتری برداریم.

به گزارش دفاع پرس، آیین تشییع و خاکسپاری شش شهید گمنام از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز تا چهارراه سلمان فارسی برگزار که پس از تشییع، یکی از شهدای گمنام در محل یادمان استانداری خوزستان که به همین منظور ساخته شده بود به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها