پیام تسلیت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی شهادت مرزداران و مدافعان امنیت

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، شهادت تعدادی از پاسداران و مدافعان امنیت مرزهای جمهوری اسلامی به دست ایادی تکفیری را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 15February 2019

پیام تسلیت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی شهادت مرزداران و مدافعان امنیتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی بیانیه‌ای شهادت جمعی از مرزداران و مدافعان را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «این حادثه تروریستی آن هم تنها 2 روز پس از حماسه معجزگون حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان انقلابی، فهیم و زمان شناس که منجر به شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد، بار دیگر زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکار کرد.

وقوع این حادثه اندوهناک در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه از حیات افتخار آفرین خود همچنان مورد طمع و آماج اقدامات تروریستی دشمنان است.

همزمانی این انفجار و نشست ضدایرانی در ورشو به‌رهبری آمریکا بیانگر همنوازی دولت آمریکا و گروه‌های قاتل و جنایتکار برای بی‌ثباتی و ناامن کردن جمهوری اسلامی است. این اقدام های جنایات آمیز که با طراحی سرویس های امنیتی رژیم های مستکبر و مرتجعین منطقه ای آنان توسط مزدوران متعصب و جاهل اجرایی می شود در حقیقت انتقام از ملتی است که با خروش انقلابی خود چهل سالگی انقلاب را با عظمت و شکوه در تاریخ ماندگار کرد و نشانه روشنی از به بن بست رسیدن آمریکا و اسرائیل در مواجهه با ملت مومن و انقلابی ایران است.

دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی و ملت غیور و مؤمن برای نیل به مطامع شیطانی خود به هر جنایت غیر انسانی دست می‌زنند تا از این رهگذر به زعم خود لطمه‌ای به امنیت و آرامش جامعه اسلامی وارد کنند، اما زهی خیال باطل که قطعاً به برکت خون این شهیدان مظلوم مدافع حریم میهن اسلامی عزم و اراده دشمن ستیزی و برخورد قاطع با مزدوران تکفیری در قاطبه ملت بصیر و پاسداران حریم کشور عزیزمان ایران صد چندان خواهد شد.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تسلیت و تبریک به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.»

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها