وزیر بهداشت:

تحریم‌های دشمنان با دعای مادران شهدا اثر نخواهد کرد

«سعید نمکی» گفت: تا زمانی که دعای سحرگاهان یک مادر شهید و دعای شامگاهان جانباز قطع نخاعی در کشورمان است نظام بیمه است و تحریم‌ها اثر نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ - 12March 2019

با دعای مادران شهدا و جانبازان قطع نخاعی تحریم های دشمنان اثر نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «سعید نمکی» وزیر بهداشت امروز در پنجمین کنگره ملی بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه شهدا در طول انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به نظام کردند اظهار داشت: رزمندگان در طول انقلاب اسلامی در دورترین نقاط جهان جان نثار بودند.

وی با اشاره به اینکه یکی از درس‌های ارزشمندی که شهدا به ما دادند درس عشق و عاشقی بود که از سید و سالار شهیدان آموخته بودند گفت: هرگز نباید عزت را فدای امور دنیوی کرد و در مقابل استبداد زانو زد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه عزت ما در شهادت است خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ما یک وجب از خاک خود را ندادیم که در نشست‌های بین‌المللی از آنها پس بگیریم.

نمکی با بیان اینکه ما آخرین قطره خون شهدا را در پشت مرزها پس گرفتیم افزود: ما برای خدمت به جامعه به خصوص در عرصه پزشکی از هیچ گونه حادثه‌ای نمی‌هراسیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه شهدا کاری کردند که در بیرون مرزها کسی نگاه چپ به سرزمین ایران نکند تصریح کرد: دشمنان به برکت خون شهدا و در زیر خیمه ولایت نمی توانند به میهن ما بتازند.

وزیر بهداشت با بیان نفس‌های پاکیزه و دعای مادران شهید در پشت نظام است گفت: تا زمانی که دعای سحرگاهان یک مادر شهید و دعای شامگاهان جانباز قطع نخاعی در مملکت است نظام بیمه است و تحریم‌ها اثر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها