دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

استقبال از تئاتر دفاع مقدس در یادمان شلمچه

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور به نام نمایش «نسیم» در موضوع صبر واستقامت خانواده‌های ایثارگران که در یادمان شلمچه اجرا شد، مورد استقبال زائران راهیان نور قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ - 20March 2019

استقبال از یک تئاتر دفاع مقدس در شلمچه/ صبر واستقامت خانواده‌های ایثارگران موضوع نخستین نمایش خیابانی راهیان نور شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اجرای نمایش «نسیم» به عنوان نخستین نمایش خیابانی راهیان نور در یادمان شلمچه، سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور آغاز بکار کرد.

براساس این گزارش، نمایش «نسیم» در قالب سومین همایش ملی میزبان راهیان نور در هنر دفاع شد.

نمایش خیابانی «نسیم» به نویسندگی و کارگردانی حسام‌الدین شریعتمداری از استان لرستان است که با بازی حسام‌الدین شریعتمداری و عاطفه حبیبی با موضوع صبر واستقامت خانواده‌های ایثارگران میزبان کاروان‌های راهیان نور بود که با استقبال بی‌نظیر زائرین روبه شد.

این نمایش طی ۲ نوبت اجرا پذیرای کاروان راهیان نور از استان‌های فارس، خوزستان و اصفهان در یادمان شلمچه بود.

اشتیاق راویان دفاع مقدس از نمایش‌ها و ارائه تحلیل‌ها و روایت‌گری‌ها پس از اجرای نمایش خیابانی «نسیم» نکته قابل‌ توجه پس از اجرای این نمایش خیابانی بود.

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان هنر دفاع از ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۲ فروردین ۹۷ با حضور گروه‌های برگزیده تئاتر دفاع مقدس به دبیری علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور و با حضور هنرمندان استان‌های البرز، اصفهان، لرستان و خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها