فرمانده نیروی زمینی سپاه:

مشکلات پلدختر زیاد است و مدیریتی وجود ندارد/ مردم وضع بسیار اسف‌باری دارند

سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» با بیان این‌که «مشکلات پلدختر زیاد است و مدیریتی وجود ندارد»، گفت: مردم وضع بسیار اسف‌باری دارند و شرایط بدی است.
کد خبر: ۳۳۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ - 02April 2019

مشکلات پلدختر زیاد است و مدیریتی وجود ندارد/ مردم وضع بسیار اسف‌باری دارندبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در بازدید از مناطق سیل‌زده «پلدختر»، با بیان این‌که «مردم نیاز مبرم به پتو و لوازم گرمایشی دارند»، اظهار داشت: مسئولین بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای از چند روز قبل به مردم هشدار داده‌اند که منازل خود را ترک کنند.

وی با بیان این‌که «همه جا در آب فرو رفته است»، گفت: این مناطق جاده ندارند و تنها یک راه دسترسی باز شده که با آن می‌شود با این منطقه‌ها در ارتباط بود.

سردار پاکپور تصریح کرد: اغلب روستاها نیز جاده‌های‌شان از بین رفته و تنها با بالگرد به آن‌ها غذا داده می‌شود. برق بعضی مناطق نیز قطع شده است و تمامی روستاها در خاموشی به سر می‌برند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این‌که «مشکلات پلدختر زیاد است و مدیریتی وجود ندارد»، گفت: هیچ مسئول دولتی جرات ورود ندارد؛ چراکه مردم عاصی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم وضع بسیار اسف‌باری دارند و شرایط بدی است.

سردار پاکپور با اشاره به این‌که چهار فرمانده در شهر پلدختر مستقر شده است، گفت: هم‌اکنون قرار است نیروهای بسیجی نیز برای توزیع اقلام مورد نیاز سیل‌زده‌ها به این مناطق اعزام شوند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار