امام جمعه موقت بوشهر:

سیل اخیر وحدت و همدلی را بین مردم تقویت کرد

حجت الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» گفت: سیل اخیر وحدت، انسجام و همدلی مردم را به نمایش گذاشت و دشمنی دشمنان را به ملت ایران ثابت و اقدام‌های آنان در افزایش تحریم ها، ادعای دلسوزی آن‌ها را به شوخی خنده دار تبدیل کرد.  
کد خبر: ۳۴۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 05April 2019

سیل اخیر وحدت، انسجام و همدلی را بین مردم تقویت کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در شرایطی که مردم ایران گرفتار بودند ولی باز هم استکبار جهانی تیرهای خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی روانه ایران کرد.

وی گفت: تحریم حساب های هلال احمر برای جلوگیری از روانه شدن کمک سایر کشورها به سیل زدگان جمهوری اسلامی نمونه ای از اقدام های استکبار جهانی است.

هاشمی ادامه داد: این اقدام استکبار جهانی به معنی حمله به بشریت و جنایتی سنگین در حق انسانیت است. 

هاشمی اضافه کرد: دلسوزی آمریکا برای سیل زدگان ایران در مقابل افزایش چالش های و تحریم ها ادعایی خنده دار است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: هرچند سیل اخیر خسارت هایی در مناطق مختلف کشور به دنبال داشت ولی درس های زیادی به ما داد که باید از آنها درس گرفت.

وی یادآور شد: سیل اخیر وحدت، انسجام و همدلی مردم را به نمایش گذاشت و دشمنی دشمنان را به ملت ایران ثابت و اقدام های آنان در افزایش تحریم ها، ادعای دلسوزی آنها را به شوخی خنده دار تبدیل کرد. 

هاشمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و مردم گفت: سیل شور کمک رسانی ملت ایران به سیل زدگان را به نمایش گذاشت و مسئولان در این شرایط حساس باید در رفع مشکلات و جبران خسارت های وارد شده به مردم با دقت بیشتری اقدام کنند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: همچنین پیشگیری از خسارت قبل از حادثه از جمله لایروبی، حفظ حریم رودخانه ها و جنگل ها توسط مسئولان ضروری است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان در عید مبعث گفت: بعثت نماد عبودیت و اجتناب از طاغوت است و رئیس جمهور آمریکا مصداق اصلی طاغوت هستند.

هاشمی اضافه کرد: مبنای حرکت جمهوری اسلامی توحیدی و هیچ گاه دشمن تراشی نمی کند اما جبهه طاغوت با اصل و حرکت توحیدی مخالف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها