سردار رضایی تاکید کرد؛

استفاده از مربیان متخصص در آموزش مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا بر استفاده از مربیان متخصص در آموزش مرزبانان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 11April 2019

استفاده از مربیان متخصص در آموزش مرزبانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا امروز (پنج‎شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی حضرت ولی عصر (عج) زابل با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سال جدید با ماه‌های مبارکی همچون ماه‌های رجب، شعبان و میلاد مبارک حضرت علی (ع) مزین شده است و باید این اتفاق مبارک را به فال نیک بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اعتمادسازی، تعلیم و تربیت افزود: تعلیم و تربیت برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و باید توجه مراکز آموزش به این امر دو چندان باشد.

فرمانده مرزبانی کشور با توجه به نقش و جایگاه فرماندهان، مربیان و متولیان آموزش در آموزشگاه بیان کرد: مکمل آموزش، تربیت است زیرا تقویت باور‌ها و بصیرت دینی، از آسیب پذیری جلوگیری می‌کند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اهمیت بهبود شرایط آموزشی در مراکز آموزش مرزبانی گفت: برنامه‌ریزی‌های ما نیازمند اصلاح است و برای تحقق این امر باید از ظرفیت‌های مربیان متخصص بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم از زحمات چند ساله سرهنگ «احمد تفکری» فرمانده سابق مرکز آموزش مرزبانی حضرت ولی عصر (عج) ناجا زابل تقدیر و سرهنگ «احمد لایق» به عنوان فرمانده جدید این مرکز منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها