جمشید جم در گردهمایی هنرمندان بسیجی:

هنرمندان بسیجی نیازمند تشکیل ارکستر و حسینیه‌های هنر هستند

خواننده سرود «یار دبستانی من» گفت: حسینیه و تشکیل ارکستر‌های بزرگ از جمله خواسته‌های ماست تا هنرمندان بسیجی بتوانند تولید اثر داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 13April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی با سردار «سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در پادگان، ولی عصر (عج) برگزار شد.

جمال شورجه، محمدتقی فهیم، مهران رجبی، فرهاد قائمیان، فارسیجانی، محمد گلریز، کوروش زارعی، علیرضا قزوه، جمشید جم، جعفر دهقان و بسیاری دیگر از چهره‌های سرشناس هنری و ادبی کشور در این نشست حضور خواهند داشتند.

جمشید جم خواننده کشورمان در این نشست اظهار داشت: با چنگ و دندان عرصه موسیقی را نگه‌داشته‌ایم؛ ۴۰ سال فعالیت هنری داشته‌ایم و تنها جایی که قبول به فعالیت کردیم، بسیج هنرمندان بود.

وی گفت: امروز ما بعد از ۴۰ سال هیچ موسیقی برای شادیانه‌هایمان نداریم. ما بیش از هفت هزار هنرمند بسیجی در عرصه موسیقی داریم که برنامه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد.

این هنرمند کشورمان افزود: رهبر انقلاب کلام را از محسنات موسیقی دانسته‌اند که امروز ما در این زمینه در عرصه موسیقی از آن رنج می‌بریم. امروز خانه موسیقی بودجه کلان دارد، اما ما در مجموعه بسیج اگر بودجه و پول داشته باشیم می‌توانیم سرود تولید کنیم و هنرمندان درجه یک به جهان ارسال کنیم.

جم خاطرنشان کرد: در موسیقی بومی ما در دنیا اول هستیم و قدمت ۱۵ هزار ساله داریم. در کشوری که رهبران آن به تولید موسیقی تاکید دارند چرا باید بسیج هنرمندان بودجه‌ای برای تولید سرود نداشته باشد.

حسینیه و تشکیل ارکستر‌های بزرگ از جمله خواسته‌های ماست تا هنرمندان بسیجی بتوانند تولید اثر داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها