نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نیروهای مسلح در جنگ و سازندگی پیشگام هستند

حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» در مراسم رژه روز ارتش خراسان شمالی گفت: نیروهای مسلح هم در جنگ و هم در سازندگی پیشگام هستند.
کد خبر: ۳۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 18April 2019

نیروهای مسلح در جنگ و سازندگی پیشگام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در مراسم رژه روز ارتش خراسان شمالی اظهار کرد: تهدیدها و تحریم‌های دشمن ناشی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است و دشمن از این پیشرفت‌ها نگران است به همین دلیل با اصل انقلاب مشکل دارد.

وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب و مسئولان می‌تواند حرکت باشکوهی در جهت گام دوم ایجاد کند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب به بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و توانایی آنان بسیار اشاره کرده‌اند و تجربه چهل ساله انقلاب نشان داده که جوانان نقش مهمی در به ثمر رسیدن اهداف انقلاب و پیشرفت کشور داشته اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی وحدت نیروهای مسلح در کشور را یک نعمت بسیار بزرگ برای کشور دانست و بیان کرد: نیروهای مسلح هم در جنگ و هم در سازندگی پیشگام هستند.

یعقوبی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح در کشور بیش از هر زمان دیگری از وحدت و انسجام خاصی برخوردار هستند و حضور آنان در کنار مردم برای رفع مشکل سیل زدگان نشان دهنده وحدت و اتحاد مردمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها