حجت‌الاسلام رئیسی:

تحریم‌های نفتی هیچ خللی در ایستادگی ملت ایران بوجود نخواهد آورد

رئیس قوه قضائیه گفت: یقین داریم که تحریم‌های نفتی هیچ‌گونه اثری نخواهد داشت و در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نمی‌کند و هر زمان که هجوم دشمن بیشتر شده مردم متحدتر شده‌اند.
کد خبر: ۳۴۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ - 28April 2019

تحریم‌های نفتی هیچ اثری نخواهد داشتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در حاشیه بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا در جمع خبرنگاران به اهداف و برنامه‌های قوه قضائیه در حوزه برون مرزی و بین‌الملل اشاره کرد و اظهار داشت: امروز برای همه مردم منطقه روشن است که آمریکا دوست آن‌ها نیست و نیرو‌های آمریکایی در منطقه به جز ناامنی و ناامن کردن آن هیچگونه ایده دیگری برای مردم ندارند.

وی ادامه داد: مردم این مناطق می‌دانند حکومت‌های دست نشانده آمریکا مانند آل سعود و برخی حکومت‌های دیگر که دست پرورده آمریکا هستند در دل مردم جایگاهی ندارند و این امر بر مردم روشن است که اقدامات آل سعود در منطقه تداوم جریان راهبردی نظام استکبار در منطقه است.

رئیس قوه قضائیه گفت:‌ مردم نسبت به این گونه حکومت‌ها بسیار بدبین هستند و آنچه وظیفه ما بوده این است که بدانیم حکومت آل سعود می‌تواند با کشتار ظالمانه‌ای که به راه انداخته حق مردم را به روشنی ضایع کند.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نه با تحریم‌ها می‌توانند کاری پیش ببرند و نه هیچ کسی دیگر می‌تواند در این زمینه کاری کند چرا که جبهه انقلاب اسلامی در تمام منطقه دست برتری به سوی تمام مردم مسلمان دراز کرده و این امر برای همه قابل مشاهده است.

وی افزود: امروز در تمام منطقه دست برتری از آن جبهه انقلاب اسلامی است و جریان استکبار تمام کار‌هایی که می‌کند ناشی از استیصال بودنش است.

رئیس قوه قضائیه به ایستادگی مردم یمن در برابر جنایت‌هایی که به آن‌ها روا داشته می‌شود، اشاره کرد و گفت: مردم یمن با ایستادگی خود دشمن را مستاصل کردند. مردم منطقه از سویی قوای استکباری را مستاصل کرده و باور ما این است که بر همین مواضعی که امروز نظام بر آن استوار است، پافشاری کنیم و ایستادگی در مقابل دشمن حرف اصلی ما است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: ما یقین داریم که مسئله تحریم و تحریم‌های نفتی هیچ گونه اثری نخواهد داشت البته ممکن است زحمت‌هایی ایجاد و زیاد کند، اما به هیچ عنوان در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نمی‌کند و می‌دانیم هر زمان که دشمن اینچنین هجوم آورده، مردم متحدتر شده‌اند.

وی همچنین بر جوانگرایی در قوه قضائیه با توجه به تاکیدات رهبری گفت: اکثر قضات ما در دستگاه قضا جوان هستند، ما این تلاش را داریم که نکته محوری بیانات رهبری در مدیریت دستگاه قضا مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها