برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری ارتش در دزفول

با حضور امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از زحمات 6 ساله امیر «حمیدرضا آشنا» فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول تقدیر و سرهنگ «بهمن بهمرد» به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
کد خبر: ۳۴۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 29April 2019

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری ارتش در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری ارتش در دزفول با حضور امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امام جمعه دزفول برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی» امام جمعه دزفول امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در سالن اجتماعات این پایگاه اظهار داشت: پایگاه چهارم شکاری در دوران دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته و شهدای گرانقدری نیز تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: ارتش مقتدر و مردمی با خدمات رسانی گسترده به نظام در گام دوم انقلاب اسلامی همچنان می‌درخشد و موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی ادامه داد: ارتش در جریان سیلاب نیز در کنار سپاه، بسیج و نیروهای جهادی بود که زبان از بیان ایثارگری آنها ناتوان است.

فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز در این آیین گفت: تجربه های زیادی در مدت ۶ سال فعالیت خود کسب کردم و از همکاری تمام نیروهای انتظامی، سپاه و دیگر مسئولان تشکر می‌ کنم.

امیر خلبان «حمیدرضا آشنا» افزود: حدود ۳۰۰ طرح در مدت فعالیت من در پایگاه چهارم شکاری دزفول بهره‌برداری شد و تلاش زیادی برای فراهم آوردن محیط مناسبی برای کارکنان و خانواده ها انجام شد.

در این آیین  از زحمات 6 ساله امیر «حمیدرضا آشنا» فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول تقدیر و سرهنگ «بهمن بهمرد» به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها