فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه:

آمریکایی­‌ها به اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی اذعان دارند

سردار «مجیدرضا حسن­‌زاده» با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بُعد نظامی و دفاعی در مقابل آمریکا ایستاده­ است، گفت: آمریکایی­‌ها به اقتدار جمهوری اسلامی اذعان دارند و می­‌دانند اگر در قبال ایران دچار خطایی شوند، تاوان سنگینی را باید بپردازند.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 15May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن­‌زاده» فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس این استان دیدار کرد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت­‌های صورت گرفته در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اظهار داشت: به دلیل برخی مشکلات، پروژه احداث مرکز فرهنگی استان تعطیل شده بود که با کار مستمر و سنگین چهار ماهه مجدداً فعالیت این پروژه را به جریان انداختیم. با دریافت اعتبار از سوی شهرداری در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم تا عملیات اجرایی از ابتدای خردادماه آغاز شود.

وی در خصوص تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس مطالبی را ارائه کرد و افزود: با توجه به وجود استعداد و ظرفیت­‌های فراوان در سطح استان به خصوص در رده‌­های بسیج، درصدد برآمدیم تا نمایندگی‌­های حفظ آثار را در شهرستان­‌ها راه‌­اندازی کنیم تا بتوانیم اهداف و مأموریت­‌های اداره‌­کل حفظ آثار را از طریق این نمایندگی­‌ها در سطح استان پیگیری کنیم.

این مسئول سپس به تشریح مأموریت­‌های اداره­‌کل حفظ آثار در حوزه هنر، ادبیات، فضای مجازی و تبلیغات پرداخت و گزارشی از عملکرد اداره‌­کل حفظ آثار در این حوزه‌­ها ارائه کرد.

وی در پایان ضمن درخواست همکاری از قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع) جهت تسهیل در اجرای مأموریت­‌های اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس، گفت: به حول و قوه الهی اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در مسیر اجرای مأموریت‌­ها، گام‌­های خوبی برداشته و مساعدت­‌های مناسبی نیز از سوی دستگاه‌­ها و نهادهای استانی در حال شکل­‌گیری است.

در ادامه این دیدار «سیدنعمت الله سجادی» معاون ارشد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی با اشاره به نقش مؤثر یگان­‌های خراسان در دفاع مقدس، لزوم پرداختن به این نقش را با استفاده از ظرفیت خود یگان­‌ها در دانشنامه استانی ضروری دانست.

سپس سردار حسن‌­زاده در سخنانی گفت: بسیاری از مشکلات کشور را می‌­توان با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس حل کرد. توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس محقق شد و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشت، اما در حوزه‌­های دیگر آن طور که شایسته است، نتوانستیم از این فرهنگ برای حل مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب بهره ­ببریم.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس علی‌رغم همه کمبودها و نارسایی­‌ها، با اعتقاد، ایمان و مدیریت و فرماندهی مجاهدانه توانست به اوج اقتدار برسد.

حسن­‌زاده خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در بُعد نظامی و دفاعی در مقابل آمریکا ایستاده­ است. آمریکایی‌­ها به اقتدار جمهوری اسلامی اذعان دارند. آنها اگر روزنه امیدی را می­‌دیدند از حمله نظامی به ایران دریغ نمی­‌کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای ثامن الائمه (ع) با بیان اینکه آمریکایی­‌ها آسیب­‌پذیر هستند، گفت: آمریکایی­‌ها می­‌داند اگر در قبال جمهوری اسلامی دچار خطایی شوند تاوان سنگینی را باید بپردازند و هزینه گزافی را متحمل خواهند شد. این موفقیت­‌ها به برکت حرکت­‌های جهادی در دفاع مقدس بدست آمده است.

وی متذکر شد: هر چه بیشتر بتوان فرهنگ دفاع مقدس را در شئون مختلف جامعه جاری و ساری کرد باعث دستیابی ایران اسلامی به اوج اقتدار خواهد شد. 

سردار حسن‌­زاده در پایان بر انسجام نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها