جانشین قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسدارن:

«شهادت»؛ پاداش ولایتمداری شهدا بود

سردار «حسن‌زاده» گفت: شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و خداوند نیز به دلیل همین ولایت‌پذیری، آنها را برگزید و در جوار رحمت بی‌منتهای خود جای داد و محبوب الهی شدند.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 30June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در سفر امروز خود به شهرستان نیشابور با خانوداه پاسدار شهید «محمدرضا نعمتی‌نژاد» از شهدای تبلیغات یگان‌های رزم خراسان دیدار کرد.

سردار حسن‌زاده در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا قدرت ایران اسلامی هستند و باید آنها را تکریم کرد. آحاد مردم ایران اسلامی باید قدردان مجاهدت شهدا، ایثارگران و آزادگان نیز باشند چون عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی ایثارگران حاصل شده است. شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و خداوند نیز به دلیل همین ولایت‌پذیری، آنها را برگزید و در جوار رحمت بی‌منتهای خود جای داد و محبوب الهی شدند.

جانشین قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) در بخش دیگری از سخنانش به نقش‌آفرینی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه کشورمان در همه عرصه‌هایی که نیاز به حضور عمومی بوده با معرفت، شناخت و بصیرت نقش‌آفرینی کرده‌اند که انتخابات 28 خرداد یکی از این عرصه‌ها بود.  

حسن‌زاده تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویانی بود که تمام توان خود را برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کاهش حضور مردم در انتخابات معطوف کرده بودند. شرکت مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد حماسه آفرید و دشمن را سرشکسته و ناامید کرد.

وی گفت: امیدواریم مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون شهدا در چنین جایگاهی قرار گرفته‌اند فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، خدمت به مردم و محرومین را که ولی نعمتان انقلاب هستند سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا در سایه این خدمت دولت اسلامی که زمینه‌ساز تشکیل حکومت اسلامی و ظهور حضرت مهدی (ع) فراهم شود.

در این دیدار که در راستای برگزاری یادواره شهدای تبلیغات یگان‌های رزم خراسان انجام شد سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع)، حجت‌الاسلام «سیدرضا سرور» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قراگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام «مسلم آزاد» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ 21 امام رضا (ع) و جمعی از پیشکسوتان تبلیغات حضور داشتند.

سردار حسن‌زاده در ادامه سفر خود به شهرستان نیشابور با خانواده شهید مدافع حرم «محمدحسین عزیزآبادی» از شهدای تیپ 21 امام رضا (ع)، جانباز مدافع حرم «محمدرضا خسروی» و رزمنده مدافع حرم «مجتبی انتظاری» دیدار کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها