پژوهشگر مسائل سیاسی و رسانه‌ای:

آمریکا قادر به استفاده از گزینه نظامی نیست

مهدی فیروزکوهی گفت: آمریکا به ایران حمله نظامی نمی‌کند چراکه از طرف ایران پالس‌های قدرت را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۴۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «مهدی فیروزکوهی» کارشناس مسائل سیاسی شامگاه چهارشنبه در همایش کارکرد رسانه در دفاع مقدس، اظهار داشت: بازتاب رسانه‌ای پیروزی از خودِ پیروزی مهم‌تر است به‌طوری که در کربلا یاران امام حسین (ع) شهید شدند اما بعد از سال‌ها داستان سیدالشهدا بر سر زبان‌هاست.

وی تاکید کرد: بازنمایی قدرت می‌تواند بهره‌برداری از اقتدار را افزایش دهد؛ صهیونیست‌ها سلاح‌های اتمی پیشرفته‌ای دارند اما اقتدار استفاده از آن را ندارند.

پژوهشگر حوزه رسانه با اعلام اینکه آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی تمام عیار آغاز کرده‌اند اما توان استفاده از سلاح‌های نظامی‌شان را ندارند، تصریح کرد: آمریکا به ایران حمله نظامی نمی‌کند چراکه از طرف ایران پالس‌های قدرت را دریافت می‌کند.

وی متذکر شد: نگاه اتوکشیده دیپلمات‌ها به مسایل انقلاب هیچگاه موثر نبوده است و در دفاع مقدس نیز همین نگاه را دیدیم.

فیروزکوهی با بیان اینکه در دفاع مقدس عملیات‌های پیچیده و فوق‌العاده‌ای صورت گرفت اما چون قدرت رسانه‌ای نداشتیم، وحشت در جبهه مقابل ایجاد نشد، تصریح کرد: فلسفه‌ی انتخاب سردار سلامی به‌ عنوان فرمانده سپاه در ادبیات پایداری او و نمایش اقتدار و اعمال اراده است.

وی تاکید داشت: اگر قدرت جبهه مقاومت در عرصه رسانه بازتاب نیابد نه‌ تنها پالس ضعف تولید می‌شود بلکه آن جبهه مقاومت نیز تلف می‌شود.

کارشناس مسایل سیاسی با تاکید بر اینکه هیچ‌یک از کشورهای منطقه قادر نیستند هزینه‌ی انسداد تنگه‌ی هرمز را بپردازند، گفت: رسانه‌ها نگارگران عرصه مقاومت هستند و می‌توانند نقش مهمی در تبدیل قدرت به اقتدار داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها