مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

سوم خرداد روز پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بود

حجت الاسلام «هادی عسکری» گفت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۳۴۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 23May 2019

سوم خرداد روز پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور  ایثارگران استان کرمانشاه امروز در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم جبهه حق همیشه دارای 2 خصلت صبوری و شکیبایی در زمان سختی‌ها و بحران و شکرگزاری و قدردان در زمان موفقیت و پیروزی‌هاست، اولین که در فتح خرمشهر شاهد آن بودیم شکرگزاری رزمندگان اسلام بود.

عسگری به یاس و ناامیدی دشمنان در روز سوم خرداد سال 61 اشاره کرد و افزود: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور  ایثارگران استان کرمانشاه مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر را داشتن فرهنگ، ایثار و شهادت دانست و گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ما در همه عرصه‌ها پیروز و موفق خواهیم شد که باید در جامعه نهادینه شود تا استقلال، آزادی و نظام حفظ شود.

وی از صبوری و شکیبایی خانواده های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و بیان داشت: زمانی که دشمنان کشور ما را تحریم و تهدید کردند مردم با صبر و شکیبایی سختی‌ها را تحمل کردند و با مقاومت و ایستادگی پیروزی ها و حماسه‌ها را رقم زدند.

عسگری با اشاره به سالروز حماسه بزرگداشت فتح خرمشهر متذکر شد: سوم خرداد روز شکرگزاری و امیدواری مردم ایران در مقابل یاس و ناامیدی بعثی‌ها و تمام دشمنان انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها