در آستانه سالروز سوم خرداد صورت گرفت؛

غبارروبی مزار مطهر شهدا توسط مدیر کل و کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با در دست داشتن شاخه‎های گل و زدودن غبار از مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره رشادت جوانان دیروز ایران اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۴۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 23May 2019

غبار روبی مزار مطهر شهدا توسط مدیر کل و کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دبیر ستاد استانی سوم و چهارم خرداد خوزستان امروز ضمن حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی پس از غبارروبی مزار سردار شهید «علی هاشمی» و اهدا شاخه‎های گل به مزار شهدای دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: هر چه داریم از برکت خون همین شهدا است.

سردار علیپور تکریم از خانواده شهدا و سرکشی به مزار شهدا را مایه افتخار و آرامش دانست و گفت: همه ما چنان از خود مواظبت می کنیم که مبادا خاری به دست مان برود یا کوچکترین آسیبی نبینیم اما این شهدا از جان و مال و ناموس و دنیای خود گذشتند تا مال و خاک و ناموس و ایمان ما آسیب نبیند. اینان از زرق و برق دنیای امروز گذشتند تا به توشه آخرت شان بیفزایند.

در این مراسم معنوی، کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با در دست داشتن شاخه های گل و زدودن غبار از مزار مطهر شهدا، سردار علیپور را همراهی کردند و یاد و خاطره رشادت جوانان دیروز ایران اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها