فرمانده سپاه مازندران:

فرهنگ بسیج جهانی در حال شکل گرفتن است

فرمانده سپاه کربلای مازندران در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساری هدف از تشکیل بسیج توسط امام(ره) را نهادینه کردن فرهنگ بسیج در سراسر جهان دانست و گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط جهان در حال رشد است و در حال تبدیل شدن به بسیج جهانی است.
کد خبر: ۳۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 26November 2014

فرهنگ بسیج جهانی در حال شکل گرفتن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ساری که در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان در همه صحنههای انقلاب اسلامی حضور پرشور داشتند.

وی از بسیجیان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا از صدر اسلام تاکنون یاد کرد و افزود: فرهنگ شهادت در حال حاضر توسط بسیجیان ادامه پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور به عنوان نماد اقتدار در برابر دشمن یاد و خاطرنشان کرد: اجتماع بسیجیان برای دوستان نشاط آفرین و برای دشمنان مایه ترس و وحشت است.

سردار بابایی در ادامه با بیان اینکه با شروع جنگ به عظمت بسیج پیبردیم، عنوان کرد: بسیج در کنار سپاه و ارتش در جبهه به حرکت درآمد و این سه نیرو برای اقتدار ایران اسلامی با تمام وجود جنگیدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی تا زمان ظهور امام عصر(عج) ادامه مییابد.

سردار بابایی در بخش دیگر سخنان خود هدف از تشکیل بسیج توسط امام(ره) را نهادینه کردن این فرهنگ در سراسر جهان ذکر کرد و یادآور شد: بسیج و فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط جهان در حال رشد است و در حال تبدیل شدن به بسیج جهانی است.

وی مهمترین هدف بسیج را تشکیل حکومت اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: باید زمینه سرنگونی حکومتهای فاسق منطقه را فراهم کنیم و حضور بسیجیان در نقاط جهان مبین این موضوع است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از فرهنگ بسیجی به عنوان مهمترین مسئلهای که در منطقه برای آمریکا چالش ایجاد کرد، نام برد و بیان کرد: این کشور برای خروج از بحران در منطقه و جهان تلاش دارد با انقلاب فرهنگی مشکلاتی را برای کشور ما ایجاد کند.

سردار بابایی اذعان کرد: آمریکا تلاش دارد فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ ملی و اسلامی کند و با استفاده از رسانههای خود فرهنگ اسلامی ما را ناکارآمد جلوه دهد، مسئولان ما باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد: آمریکا تلاش دارد قدرت حزبالله را در منطقه کاهش دهد.

سردار بابایی یادآور شد: این قدرت ستمگر تلاش دارد که با استفاده از نیروهای تکفیری چهره خشن از اسلام به جهان معرفی کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه عنوان کرد: تلاشهای آمریکا برای کاهش قدرت ایران اسلامی در منطقه میباشد و تحریم، جنگ و ساخت برنامههای مخرب فرهنگی از برنامههای آمریکا برای کمرنگ کردن حضور انقلاب اسلامی در جهان است.

وی با اشاره به تولید موشک «نقطه زن» در کشور، تصریح کرد: تحریم برای مردم ایران ناکارآمد است و فرزندان ایران اسلامی در زمان تحریم به فناوری صلح آمیز هستهای دست یافتند.

وی با اشاره به برخی تلاشهای داخلی برای به چالش کشاندن ایران اسلامی، ادامه داد: برای جلوگیری از این گونه انحرافات بسیج بیدار است و در برابر غرب به خوبی ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر بیداری و هوشیاری بسیج، گفت: تکلیف بسیج و برنامههای راهبردی بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر میشود.

سردار بابایی با بیان اینکه مأموریت گروههای تکفیری را مبارزه با اسلام است، افزود: این گروه تلاش دارند که از اسلام چهرهای خشن در جهان معرفی کنند.

سردار بابایی اظهار کرد: برای اشاعه فرهنگ بسیج باید بیداری اسلامی قوت بگیرد، گروهیهای تکفیری تلاش دارد که بیداری اسلامی را کمرنگ کند ولی با خونی که بسیجیان نثار انقلاب اسلامی کردند همه جوانان جهان بیدار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها