نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم‌سازی جامعه است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم‌سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم باید به این فریضه عمل کنند.
کد خبر: ۳۴۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ - 26May 2019

امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم سازی جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (یکشنبه) در نشست با مسئولان اتحادیه‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان، اظهار داشت: پدر و مادرها حتی در بزرگسالی فرزندانشان آنها را از مواردی نهی و امر به کارهایی می‌کنند و این یعنی همان امر به معروف و نهی از منکر است.

علما افزود: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم و این فریضه دینی چیزی جز همین حرف نیست که همه مراقب سالم ماندن جامعه‌ای که خود در آن زندگی می‌کنند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اصناف و بازاریان همواره از پیشگامان در بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده‌اند و فضا‌سازی شهر در ماه‌های رمضان و محرم به صورت خودجوش توسط این افراد انجام می‌گرفته و هم اکنون نیز می‌شود.

وی تصریح کرد در ماه مبارک رمضان نیز اصناف و بازاریان وظیفه دارند که مراقب حفظ شئونات این ماه مبارک باشند و با فضا سازی صحیح این ماه مبارک را گرامی بدارند.

همچنین «‌رضا سلیم ساسانی» رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: اصناف همواره در مسائل دینی و اجتماعی حضور پررنگ و قابل توجه‌ای داشته و دارد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان اصناف استان علاوه بر تکریم این ماه مبارک کمک به نیازمندان و گرفتاران از اقدامات شایسته ی بازاریان است که در این ماه مبارک بیش از ماه‌های دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی سالم سازی جامعه و افراد برای زندگی بهتر در جامعه‌ای سالم باید به این فریضه عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها