نماینده مردم بناب در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مذاکره با آمریکا وقت طلایی خدمت به ملت را هدر می‌دهد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست و برخاست با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ فایده‌ای ندارد و وقتِ طلایی خدمت به مردم را نیز می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 09June 2019

«ضیاءالله اعزازی» نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به تقویت جبهه مقاومت در طول سال‌های اخیر و پیامدهای مثبت آن در منطقه، اظهار داشت: خوشبختانه دست آمریکایی‌ها و کشورهای حامی تروریسم به برکت خون مدافعان حرم از عراق و سوریه کوتاه شده است.

وی ادامه داد: کشورهای بیگانه اهرم‌های فشارشان را باخته‌اند و از آنجا که ایران را مسبب اصلی شکست برنامه‌هایشان می‌دانند از روی استیصال روی به جنگ روانی علیه ایران اسلامی می‌آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقاومت را تنها کلید واژه‌ی موثر در سخنان مسئولان نظام خواند و تصریح کرد: نشست و برخاست با شیطان بزرگ فایده‌ای ندارد و وقتِ طلایی خدمت به مردم را نیز می‌گیرد؛ مسئولان باید به خود بیایند و نگاه‌هایشان را به توان داخلی و حل مشکلات معطوف کنند.

اعزازی متذکر شد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اتمام حجت است و دیپلمات‌های کشورمان باید از فکر مذاکره با آمریکایی‌ها بیرون بیایند و در عرصه بین‌المللی فضا را برای افزایش ارتباطات اقتصادی فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها