مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خواستار شد:

هنرمندان و جوانان از ظرفیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول بهره لازم را ببرند

سرهنگ جولایی گفت: جوانان و هنرمندان شهر مقاوم دزفول با این مرکز ارتباط گسترده‎تری برقرار کنند و از ظرفیت هنری و کتابخانه‎ای این مرکز در ایام تابستان نیز بهره‎مند شوند.
کد خبر: ۳۵۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ - 25June 2019

هنرمندان و جوانان از ظرفیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول بهره لازم را ببرند

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز با بیان اینکه تاکنون تاریخ شفاهی ۱۷ نفر توسط این مرکز نگارش شده و به چاپ رسیده است، اظهار داشت: نوشتن جزئیات ۱۴ عملیات لشکر هفت ولی‌ عصر (عج) که منتسب به دزفول است به عنوان مأموریت این مرکز از سال ۹۲ تاکنون توسط سردار کوچک آغاز شده و تاکنون جزئیات ۱۰ عملیات به رشته تحریر درآمده و شش کتاب نیز در این زمینه چاپ شده است.

سرهنگ جولایی نقش مردم دزفول در حماسه مقاومت و پایداری دفاع مقدس و به عبارتی روایت‌های مردمی از دفاع مقدس را دومین مأموریت این مرکز دانست و افزود: بهمن‌ سال ۹۵ فاز نخست موزه مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد، در این موزه ۵۰ اثر مربوط به دفاع مقدس وجود دارد که در طول سال پذیرای خیل عظیم بازدیدکنندگان، گردشگران، راهیان نور و اقشار مختلف است.

وی همچنین با اشاره به فضای باغ‌موزه بیرونی این مرکز گفت: حدود ۸۵ درصد این باغ‌موزه آماده شده و تعدادی ادوات جنگی در آن جانمایی شده که پنج موشک استفاده شده توسط دشمن در جنگ تحمیلی و موشک‌های ایرانی شهاب ۳ و سجیل از جمله آثار قابل بازدید در این باغ‌موزه هستند.

وی در پایان از جوانان و هنرمندان شهر مقاوم دزفول خواست که با این مرکز ارتباط گسترده‎تری برقرار کنند و از ظرفیت هنری و کتابخانه ای این مرکز در ایام تابستان نیز بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها