معرفی کتاب؛

«حنجره‌های زخمی»

کتاب «حجره‌های زخمی» روایت 49 نوحه خوان شهید لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس است که به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از سوی نشر صریر چاپ شده است.
کد خبر: ۳۵۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 30July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، کتاب «حجره‌های زخمی» روایت 49 نوحه خوان شهید لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس است که به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از سوی نشر صریر در 300 صفحه به شیرازه درآمده است.

«حنجره‌های زخمی» دارای یک مقدمه به قلم نویسنده و یک یادداشت به قلم مداح رزمنده نام آشنای دوران دفاع مقدس حاج بیوک آسایش می‌باشد که به کوشش اسماعیل وکیل زاده از رزمندگان لشکر عاشورا و بازنویسی مینا محمدی تدوین یافته است.

در مقدمه کتاب سخن از مرثیه‌سرایانی است که ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا(ع) را نه یک شغل بلکه وسیله‌ای برای بخشش معاصی و رسیدن به جایگاه قرب الهی می دانستند.

در این اثر با زندگی و خاطرات 49 نوحه خوان شهید لشکر عاشورا، شهیدانی چون محمدرضا باصر، سید رفیع رفیعی، منصور سعودی، محمدتقی شمالی، حاج رضا داورئیان، احد کیانی، فرج فرامرزی، خلیل نوبری، شفیع حلیمی اصل و... آشنا میشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها