گام دوم/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه:

مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند

حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» گفت: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب تمام مردم و مسئولان هستند، اما مخاطب اصلی آن جوانان هستند که باید این بیانیه را با دقت سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 21July 2019

مخاطب اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (یکشنبه) در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار حکیمانه و راهبرد ادامه راه است.

وی افزود: رمز و راز موفقیت ما در شرایط بسیار سخت توطئه‌های دشمنان توکل به خدا، رهبری حکیمانه و مردم ولایتمدار است.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بر بعد صبر و استقامت در امر ولایتمداری تاکید کرد و گفت: یکی از مؤلفه‌های ولایتمداری همین استقامت است و ما با گذشته‌ای سراسر افتخار و آینده‌ای امیدوار در راه خدا استقامت خواهیم کرد؛  در بیانیه گام دوم انقلاب در بحث روشنگری سیاسی، فرهنگی و تبلیغی باید بسیار توجه کرد.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب تمام مردم و مسئولان هستند، اما مخاطب اصلی آن جوانان هستند که باید این بیانیه را با دقت سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی کارآمدی جوانان و آرمان‌خواهی و عدم محافظه کاری آنان را از دلایل مهم مخاطب قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه عنوان کرد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در 6 سال اخیر دیدیم که برخی‌ها با محافظه کاری چگونه در مقابل دشمن بحث مذاکره را پیش کشیدند و گفتند اگر مذاکره نشود جنگ می‌شود.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در مقابل این نظرات فرمودند که نه جنگ، نه مذاکره، بلکه مقاومت فعال لازم است و البته این راهبرد جواب داد.

حجت الاسلام جلیلیان انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی را نتیجه این راهبرد بیان کرد و گفت: آنها به بهانه مذاکره دنبال وقت کشی و نگهداشتن ایران در حال انتظار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بر تأثیرگذاری جوانان در حل مشکلات جامعه تاکید و تصریح کرد: کلید اصلی حل مشکلات مقاومت فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها