موسوی لارگانی در گفتگو با «دفاع مقدس»:

16 آذر روز فریاد دشمن ستیزی و روز ملی ایران است/راه دانشجویان راه شهدا و جان باختن در راه ولایت است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس روز 16 آذر را نماد استکبار ستیزی و روز ملی ایران برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران همواره با کمترین هزینه نه تنها در مقابل رژیم پهلوی بلکه رویاروی استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و از میهن و مرز و بوم خود دفاع کردند، لذا به یقین می توانیم بیان کنیم که روز 16 آذر فریاد دشمن ستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 06December 2014

16 آذر روز فریاد دشمن ستیزی و روز ملی ایران است/راه دانشجویان راه شهدا و جان باختن در راه ولایت است

حجة السلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که دانشجویان آینده سازان هر کشوری به شمار می روند، گفت: دانشگاههای کشورمان بعد از انقلاب اسلامی و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی مرکز پیشرفت علمی، نخبه پروری شد و توانسته اند نه تنها در ایران بلکه بر دیگر کشورها نیز تأثیر بسزایی بگذارند.

وی با تأکید بر این مطلب امروز کشورهای اسلامی چشم امیدشان به دانشجویان و دانشمندان دانشگاههای ایران است، افزود: تعدادی سود جو در کشور در تلاش هستند تا از روز دانشجو به نفع خود سوء استفاده کنند و دانشجویان را که آینده سازان کشور بشمار می روند را به راههایی همچون کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه سال 88 بکشانند که بعضا این راهها سرانجام مناسبی برای دانشجویان ایران ندارد.

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت بیان داشت: سعی و تلاش فتنه گران همواره این بوده است نسل جوان این کشور را از مسیر حق و حقیقت دور کنند این در حالی است که دانشمندان، دانشجویان، پژوهشگران و حتی دانش آموزان این مرز بوم مسیر حقیقت را در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان با این مضمون که دانشجویان ایران همواره در مقابل استکبار ایستادگی خواهند کرد، معرفی کردهاند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که برخی از دست نشاندگان غربی در این مرز و بوم در تلاش هستند با هر ترفندی دانشجویان را از مسیر حق و حقیقت منحرف کنند، گفت: با لطف و عنایت پرودگار و مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری و بصیرت دانجشویان این تعداد اندک هیچگاه نتوانستند به اهداف خود درسطوح عالی نظام جمهوری اسلامی دست یابند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که دانشجویان و دانشمندان ایران ادامه دهنده راه شهدا و جان باختگان در راه ولایت فقیه در کشورهستند، گفت: دانشجویان و دانشگاهیان این مرز و بوم در فتنه 88 و بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه  به صحنه آمدند و در مقابل فتنه گران ایستادند و آنها را به گونه ای سرکوب کردند که سالیان سال این فتنه گران نخواهند توانست سر خود را در این نظام و میان مردم بلند کنند زیرا که می دانند جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند.

موسوی لارگانی با اشاره به این که برخی از فتنه گران در تلاش هستند تا محیط دانشگاه را به محیط چالشی و برگزاری میتینگ های سیاسی تبدیل کنند، گفت: فتنه گران می خواهند دانشجویان را از برنامه اصلی خود که تحصیل علم و فنآوری است دور سازند.

وی افزود: دانشجویان ما همواره باید با هوشیاری کامل برنامه ریزی های استکبار در خارج را رصد کنند و فریب یک سری حرکت هایی که در ظاهر فریبنده است را نخورند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس به برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی در دانشگاهها اشاره کرد و افزود: برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی با سیاسی بودن دانشجویان مخالفت ندارد اما دانشجویان نباید سیاست زده شوند زیرا که سیاست زده شدن دانشجویان هم به خود دانشجویان ضربه میزند و هم نظام را دستخوش میدان بازیهای استکبار خواهد کرد.

نماینده مردم فلاورجان در بهارستان در خاتمه، روز 16 آذر را نماد استکبار ستیزی و روز ملی ایران برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران همواره با کمترین هزینه نه تنها در مقابل رژیم پهلوی بلکه رویاروی استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و از میهن و مرز و بوم خود دفاع کردند، لذا به یقین می توانیم بیان کنیم که روز 16 آذر فریاد دشمن ستیزی ملت ایران است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار