داستان زندگی شهدای مدافع حرم سریال رادیویی می‌شود

رادیو نمایش با تولید 30 قسمت سریال رادیویی «راه بی پایان» درباره زندگی شهدای مدافع حرم، یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارد.
کد خبر: ۳۶۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ - 01September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سهیلا خدادادی» نویسنده رادیویی از نگارش سریال سی قسمتی «راه بی پایان» در خصوص زندگی شهدای مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: ایده نوشتن این سریال رادیویی زمانی شکل گرفت که سال گذشته یکی از اعضای هیات انتخاب آثار جشنواره فیلم عمار در بخش مدافعان حرم بودم.

وی افزود: حدود 170 فیلم درباره مدافعان حرم دیدم که بسیار اثر گذار بود، بنابراین تصمیم گرفتم آن را برای شنوندگان رادیو به صورت نمایش رادیویی بنویسم.

خدادادی خاطرنشان کرد: طرح این مجموعه را در قالب 30 قسمت نمایش سریالی ارائه دادم و بعد از تصویب قرار شد در هر قسمت از این نمایش، یک شهید مدافع حرم معرفی شود.

این نویسنده خاطر نشان کرد: حداقل کاری که ما می‌توانیم برای شهدای مدافع حرم انجام دهیم این است که شهدا را به کسانی که آنها را نمی‌شناسند معرفی کنیم و به نظرم این نوعی ادای دین به شهدای مدافع حرم است.

وی درباره نحوه نویسندگی سریال راه بی پایان گفت: برای نوشتن این اثر با همرزمان آن شهدا گفت‌وگو می‌کردم تا آنچه می‌نویسم به مستند بیشتر نزدیک باشد.

خدادادی در پایان گفت: عشق به حضرت زینب (س) بزرگترین انگیزه برای شهدای مدافع حرم بود تا به سوریه بروند و دفاع کنند، معتقدم تا زمانی که جریان شهادت ادامه دارد باید درباره شهدا نوشت که این خود توفیقی بزرگ است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها